۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۷:۳۳

«تیغ» هم کتاب شد

«تیغ» هم کتاب شد

کتاب «تیغ» نوشته مشترک محمدپیام بهرام‌پور و امین القاسی‌زاده از سوی نشر تعالی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همانطور که از عنوان جلد کتاب «تیغ» معلوم است، با کتاب عجیبی سرو کار داریم؛ واقعیت این است که ما در بسیاری از لحظات زندگی خود در حال نقد کردن دیگران و یا مورد نقد واقع شدم هستیم. اما چند یک سوال: آیا موفق شده‌اید رفتار کسی را با انتقاد تغییر دهید یا بیشتر باعث بحث و دعوا و ناراحتی و رنجش شده؟ آیا کسی توانسته با انتقاد کردن از شما، شما را تغییر بدهد؟ یا شما بیشتر مقاوت کرده‌اید در مقابل تغییر؟

این اتفاقات تقریباً برای همه ما رخ می‌دهد و باعث می‌شود که کمترین لذت را از زندگی ببریم. نویسندگان کتاب «تیغ» عنوان کرده‌اند: «یکی از رویه‌هایشان این بوده که همه مردم ایران با مطالب این کتاب آشنا بودند و می‌دیدند که عمل کردن به مطالب آن چقدر زیبا می‌تواند زندگی آنها را بسیار بهتر از آنچه فکر می‌کنند، بکند.»

آنها می‌گویند: در این کتاب می‌آموزید که چطور زندگی زیباتری در ارتباطات کاری، خانوادگی و دوستی ایجاد کنید؟ چطور مسیر عصبی صحبح برای موفقیت در هر کاری را بسازیم؟ چطور اجازه ندهیم کسی اعصاب ما را با انتقاد به هم بریزد؟ چطور از انتقادها بهترین استفاده را ببریم؟ چطوره اجازه ندهیم کسی با انتقاد رفتار ما را کنترل کند؟ چطور به گونه‌ای انتقاد کنیم که به انتقاد ما توجه شود؟ میراسموس چیست و چه ربطی به انتقاد دارد؟ چرا به انتقاد ما توجه نمی‌شود؟ انتقاد در فضای کسب و کار چگونه باید باشد؟ و ...

کتاب ۱۸۰ صفحه‌ای «تیغ» در شمارگان ۵۰۰۰ نسخه و با بهای ۲۴ هزار تومان از سوی نشر تعالی منتشر شده است.

کد خبر 3964237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha