۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱

دبیر شورای هماهنگی امور بانک‌های استان زنجان خبر داد:

پرداخت تسهیلات به ۱۹ واحدی تولیدی در زنجان

پرداخت تسهیلات به ۱۹ واحدی تولیدی در زنجان

زنجان-دبیر شورای هماهنگی امور بانک‌های استان زنجان گفت: طی سال گذشته به ۱۹ واحد تولیدی بزرگ و بالای ۱۰۰ نفر اشتغال ۵۷۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش معالی ظهر شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود: شبکه‌های بانکی به تنهایی در اجرای طرح رونق موفق نمی‌شدو باید همکاری باشد و در این میان همکاری سازمان‌های مختلف خوب بوده است.

وی به ارائه تسهیلات در بخش کشاورزی اشاره کردو گفت:  بالغ بر ۶۵۵ میلیارد تومان در بخش کشاورزی استان زنجان طی سال گذشته  پرداخت شده و در مجموع ۵۵.۳ درصد از کل تسهیلات در حوزه‌های صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

دبیر شورای هماهنگی امور بانک‌های استان زنجان  اظهار کرد: مجموع پرداخت تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی طی سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان  بوده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات سرمایه ثابت در بخش کشاورزی به ۳۷ واحد تولیدی و در بخش صنعتی هم برای ۳۳ واحد تولیدی پرداخت شده ومجموع واحدهای دریافت کننده تسهیلات ویژه سرمایه در گردش هم ۲۸۶ واحد اعلام شده است.

معالی افزود: طرح رونق در تیرماه سال‌ گذشته در استان زنجان آغاز و مردادماه نخستین گروه برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند و در مجموع تسهیلاتی بالغ بر ۵۸۴ میلیارد تومان به هزار و ۱۳۰ واحد متقاضی توسط بانک‌های عامل در استان پرداخت شده است.

دبیر شورای هماهنگی امور بانک‌های استان زنجان  تصریح کرد: تسهیلات به صورت مستقیم و در دو بخش سرمایه ثابت و در سرمایه در گردش به متقاضیان پرداخت شده و ۷۷ درصد از تسهیلات در بخش سرمایه در گردش پرداخت شد.

معالی گفت: در مجموع ۸۴۰ فقره پرونده متقاضی تسهیلات به بانک‌های عامل استان زنجان طی سال گذشته معرفی شد و به ۱۹ واحد تولیدی بزرگ و بالای ۱۰۰ نفر اشتغال ۵۷۲ میلیارد تومان تسهیلات  پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: مجموع تسهیلات پرداخت شده به واحدهای متقاضی در استان زنجان ۳۸ درصد مجموع خالص تسهیلات در سال گذشته  بود. 

دبیر شورای هماهنگی امور بانکهای استان زنجان گفت: ۳ هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان توسط ۱۳ بانک عضو شورای هماهنگی بانک‌های استان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

کد خبر 3964993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha