۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۳۸

انتقاد شدید امام جمعه ایلام از صدا و سیمای مرکز استان

انتقاد شدید امام جمعه ایلام از صدا و سیمای مرکز استان

ایلام-امام جمعه ایلام از صدا و سیمای مرکز استان به دلیل حذف مطالب گفته شده در نماز جمعه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمد نقی لطفی با انتقاد شدید از صداو سیمای مرکز ایلام در نحوه پوشش خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: چرا صداوسیمای ایلام باید موضع گیری بنده در خطبه های نماز جمعه را حذف کند؟ به خاطر انتخابات بوده به درک مگر توهین به ائمه و امام هشتم آنقدر ارزش ندارد که منتشر شود؛ شما بروید تحقیق کنید اگر یک کلمه دروغی بوده بگویید تا همین هفته در نماز جمعه اعلام کنم.

لطفی تأکید کرد: تریبون نماز جمعه برای دفاع از ارزش ها است چرا در ستادهای دیگر خبری از رقص و پایکوبی و اهانت نیست و اگر شبیه به نامزد آقایان توهین می شد چه واکنشی نشان می دادند؛ مسئولان صداو سیما از چه کسی و کجا دستور می گیرند اگر دستور رئیس رسانه ملی کشور بوده، وی هم اشتباه کرده است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: بنده در این قضیه ساکت نمی نشینم و پشت قضایا را می دانم چه کسانی هستند اما سانسور کردن سخنان بنده در این خصوص جای توجیهی ندارد؛ هیچ کاری برای استان ایلام نشد هیچ بلکه به مقدسات هم توهین شد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: شبی که چنین موضع گیری در این ستاد انتخاباتی توسط این مجری هتاک را شنیدم تا صبح نخوابیدم و اگر اقدامی نشود فردا با پیامبر (ص) و خدا هم سر جنگ می کنند و برای گرفتن چهار رأی انجام چنین حرکات زشتی قابل قبول نیست.

لطفی در پایان تأکید کرد: صداوسیما باید احساسات مردم را در نظر بگیرد.

کد خبر 3966324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha