۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۴۳

استاندار گیلان تأکید کرد

مردم نباید از ادامه مسیر ناامید شوند

مردم نباید از ادامه مسیر ناامید شوند

صومعه سرا-استاندار گیلان با تأکید برضرورت رعایت انصاف در بیان عملکردهای دولت، گفت: برخی نباید با بیان مسائلی سبب نا امید شدن مردم از ادامه مسیر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی ظهر دوشنبه در جمع مسئولان دستگاه های اجرایی، شوراهای شهر و روستا و جمعی از مردم شهرستان صومعه سرا در سالن فارابی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز معلم و روز کارگر، اظهار کرد: اهمیت جایگاه معلم و کارگر در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا و رفیع است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه ملی اعم از سد لاستیکی، تعریض محور فومن - پونل، اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) و کمربندی مرجقل(تولمشهر) در سطح شهرستان صومعه سرا، افزود: این پروژه ها نشان از تلاش مسئولان برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف دارد.

سد لاستیکی راهکار مناسب در جهت ساماندهی بارش ها در گیلان

استاندار گیلان با بیان اینکه تمام مناطق استان از ظرفیت و پتانسیل فراوانی برخوردار است، گفت: بارش نزولات آسمانی مطلوب در استان که سالانه شاهد آن هستیم یکی از این نعمت ها بوده که متاسفانه تاکنون به درستی از آن استفاده نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر بارش ها وارد دریا می شود، خاطرنشان کرد: باید برنامه زیری درستی برای استفاده بهینه از این نعمت خدادادی در استان شود.

نجفی یکی از راهکارهای مناسب برای بهره مندی و ساماندهی بهتر بارش ها را احداث سدهای لاستیکی عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری نمایندگان استان گیلان و مسئولان، این امر در سطح استان محقق شده و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی نهمین سد لاستیکی گیلان در تولمشهر شهرستان صومعه سرا بودیم.

وی در ادامه به حوزه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول سلامت در سطح کشور اشاره کرد و یادآورشد: یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین اقدامات دولت که با همکاری مجلس و سایر نهادها اجرایی شده طرح تحول سلامت بوده است.

استاندار گیلان قابل تحمل تر شدن هزینه ها درمانی، استفاده از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی توسط همه مردم را از اهداف مهم اجرای این طرح توسط دولت دانست که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

رعایت انصاف در بیان عملکرد دولت

وی همچنین با اشاره به برخی دیگر از عملکردهای دولت طی چهار سال گذشته، افزود: عملکرد دولت ها عملکرد نظام محسوب شده که باید در بیان آن انصاف و عدالت رعایت شود.

نجفی با تأکید براینکه نباید مردم را ناامید و مأیوس کرد، گفت: برخی نباید با بیان مسائل حاشیه ای مردم را از ادامه مسیر ناامید کنند زیرا مردم امیدوار در تمام صحنه ها و عرصه پشتیبان نظام بوده و هستند.

وی در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز اشاره و خاطرنشان کرد: مردم با حضور پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه گامی بزرگ در تعیین سرنوشت خود و کشور برمی دارند.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه به رغم تمام تلاش های انجام شده در سطح کشور و استان گیلان هنوز کارهای ناتمام بسیاری وجود دارد، تصریح کرد: اشتغال یکی از مهم ترین موضوعاتی بوده که دغدغه اصلی تمام مسئولان محسوب می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال های گذشته و کاهش نرخ بیکاری درسطح استان گیلان، یادآورشد: کاهش نرخ بیکاری به منزله حل معضل بیکاری نبوده و نیست و برای ایجاد اشتغال بیشتر و پایدار نیازمند اهتمام ویژه همه مسئولان هستیم.

کد خبر 3967014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha