۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۲۸

سرمربی تیم امید والیبال ایران:

پیروزی ایران افتخارآمیز است/بازی‌های سختی پیش رو داریم

پیروزی ایران افتخارآمیز است/بازی‌های سختی پیش رو داریم

اردبیل- سرمربی تیم امید والیبال ایران اولین پیروزی این تیم در مسابقات والیبال امیدهای آسیا را موجب افتخار تیم و مردم ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان مانوئل سیچلو عصر دوشنبه در حاشیه بازی ایران و پاکستان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اولین بازی مسابقات همواره سخت‌ترین بازی‌ها است و اغلب تیم ها آشفته در بازی حضور می‌یابند.

وی افزود: با وجود سختی بازی همچنان که قول داده بودیم تمامی تلاش خود را به کار بستیم و توانستیم بر پاکستان غلبه کنیم.

سرمربی تیم امید والیبال ایران تأکید کرد: در هر بازی بهترین گزینه و شرایط بازی انتخاب می‌شود و با توجه به ویژگی‌های هر بازی بازیکنان را هدایت می‌کنیم.

سیچلو با تأکید به اینکه دست‌یابی به رتبه نخست این مسابقات پیش‌بینی از آینده است و نمی‌توان با قطعیت در خصوص آن نظر داد، متذکر شد: ایران شش بازی در این مسابقات دارد که همه از حساسیت برخوردار است.

وی با اذعان به اینکه رسیدن به قهرمانی مستلزم برد در تمامی بازی‌ها است، اضافه کرد: با توجه به حضور پرشور تماشاگران امیدواریم در بازی‌های دیگر نیز تماشاگران حمایت روحی از تیم داشته باشند.

از حضور تماشاگران شوکه شدیم

در عین حال کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز با تقدیر از حضور تماشاگران تصریح کرد: حضور طرفداران غیر قابل باور بود و ما شوکه شدیم.

رحمان تقی زاده با بیان اینکه تیم والیبال ایران ۷۰ روز تمرینات فشرده را سپری کرده است، ادامه داد: تیم همه روزه از ساعت هشت صبح تمرینات خود را آغاز می کرد.

وی افزود: برد در اولین بازی خستگی را از تن بازیکنان زدوده و تلاش خواهیم کرد در بازی‌های بعدی نیز قدرتمند ظاهر شویم.

کد خبر 3967376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha