۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸

با حضور مشاور اقتصادی رئیس جمهور؛

خانه جوان شماره یک شهر سنندج افتتاح می شود

خانه جوان شماره یک شهر سنندج افتتاح می شود

سنندج - خانه جوان شماره یک شهر سنندج با حضور محمد علی نجفی مشاور اقتصادی رئیس جمهور و مسئولین استان در شهرک نایسر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خانه جوان شماره یک شهر سنندج روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۵ با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاج و به بهره برداری می رسد.

در این آئین محمد علی نجفی مشاور اقتصادی رئیس جمهور، رضا حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، استاندار و مدیران کل دستگاه های دولتی استان کردستان حضور خواهند داشت.

خانه جوانان شهر نایسر با پیگیری های صورت گرفته معاون فرهنگی و امور جوانان در راستای مکان اختصاصی برای فعالیت و امورات سازمان های مردم انجام شده است.

این مکان دارای ۳۵۰ متر مربع در دو طبقه می باشد و دارای اتاق ورزش و مشاوره، کتابخانه، سالن کنفرانس و در بخش های اداری جهت فعالیت های فرهنگی اجتماعی، مدنی و کارگاه های اوقات فراغت طراحی و صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در رابطه با خانه جوان سنندج گفت: این طرح مکانی برای فعالیت ها و تصمیم گیری های جوانان می باشد و هزینه های اجاره این طرح از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و اداره کل تأمین خواهد شد.

هیرش رضایی به آسیب های اجتماعی در شهرهای استان کردستان اشاره کرد و افزود: با احداث خانه جوانان، سازمان های مردم نهاد می توانند بدون دغدغه در مکان مختص به خود به رفع آسیب ها و معضلات اجتماعی به پردازند.

وی گفت: رسیدگی به امورات و فعالیت های حوزه جوانان به عنوان مقوله مهم برای مسئولین باید در اولویت باشد و با توجهات و کم کردن انتظارات این حوزه می توانیم شاهد جامعه ایی شاداب و بدون آسیب های مختلف اجتماعی باشیم.

کد خبر 3970794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha