۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۱۱

فردا افتتاح می‌شود؛

نخستین بازارچه دانش‌آموزان کارآفرین خراسان شمالی

نخستین بازارچه دانش‌آموزان کارآفرین خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح نخستین بازارچه دانش‌آموزان کارآفرین استان خبر داد.

حسن نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این بازارچه با حضور دانش‌آموزان خلاق و در ۸۰ غرفه در مجموعه ورزشی کارگران امام علی(ع) بجنورد راه‌اندازی می‌شود.

نوری ترویج خلاقیت، ایجاد انگیزه، لزوم مهارت‌آموزی در عرصه کار و اهمیت دادن به هدایت تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان را از اهداف برپایی این بازارچه برشمرد.

وی با اشاره به لزوم اهمیت دادن به هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، عنوان کرد: انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی و مسیر درست شغلی آینده با توجه به هدایت تحصیلی محقق می‌شود.

وی گفت: طی امسال  ۱۱ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی، مشمول هدایت تحصیلی هستند که باید استعدادها، توانایی و علایق دانش‌آموزان در هدایت تحصیلی منظور شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: آموزش کارآفرینی و چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکار باید از سنین پایین و در دوران دانش‌آموزی به افراد جامعه ارائه شود.

نوری تصریح کرد: فرهنگ کارآفرینی و خلاقیت باید در دانش‌آموزان ترویج شود تا بتوانیم در آینده بهره‌وری نیروی کار را به حداکثر برسانیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی نخستین بازارچه دانش‌آموزان کارآفرین خراسان شمالی، اظهار کرد: برگزاری هم‌زمان پنل های تخصصی خلاقیت و مسابقات مهیج از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در حاشیه این بازارچه است.

کد خبر 3971230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha