۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۷:۴۶

مشاور اقتصادی رئیس جمهور:

استفاده از شور و انگیزه جوانی برای ساختن بهتر کشور ضروری است

استفاده از شور و انگیزه جوانی برای ساختن بهتر کشور ضروری است

سنندج - مشاور اقتصادی رئیس جمهور خواستار بهره برداری بهتر از شور و انگیزه جوانی در راستای ساختن آینده بهتر برای کشورمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی شامگاه شنبه در جشنواره نشاط و امید که در سالن آزادی شهرستان سنندج برگزار شد، گفت: در تمام ملت ها جوانان سرمایه های ملی هستند و باید از آنها به نحو احسنت استفاده شود.

مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: باید از این علاقه، شور و انگیزه استفاده شود تا کشور به اهداف و آرمان های خود برسد و جایگاه خود را در منطقه تقویت شود.

وی افزود: دوره جوانی یکی از دوره های است که جوانان قدرت کافی و لازم را دارند و برای آینده خود برنامه ریزی می کنند که از این جهت بسیار مهم است.

نجفی با بیان اینکه جمعیت جوان یکی از قشر های مهم جماعه است، گفت: استان کردستان یکی از استان هایی است که پتانسیل بالایی دارد طبق گفته های که زده شد در این مدت به اندازه ۱۰ سال فعالیت صورت گرفته است.

مشاور اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: امید است در دولت های آینده خدماتی در خور جوانان و ملت ایران انجام شود.

وی در مورد انتخابات پیش رو گفت: در ۲۹ اردیبهشت می بایست پای صندوق های رای حضور به هم رسانیم تا سرنوشت خوبی برای کشور رقم بزنیم.

نجفی گفت: اهمیت شرکت در انتخابات برای تمام دولت ها مهم است و همه جهان به میزان شرکت رای مردم اهمیت می دهند.

مشاور اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه باید مردم بر تمام کاندیدا ها شناخت کامل داشته باشند، گفت: گول برنامه ها و شعار های انتخاباتی و غیر ممکن تعدادی از کاندیدا ها را نخورید زیرا این برنامه ها قطعا اجرایی نخواهد شد و در حد شعار باقی می ماند.

وی خطاب به مردم گفت: در انتخابات پیش رو در مورد کاندیدا ها تحقیق کرده و به سرنوشت این دولت با دولت های دیگر توجه و مقایسه کنید و سوابق آنهارا زیر نظر بگیرد تا فرد اصلح انتخاب شود.

گفتنی است، جشنواره نشاط و امید به همت معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در شهرستان سنندج برگزار شد.

کد خبر 3971808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha