۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۴۳

یک هیأت هنگ کنگی به دانشگاه امیرکبیر رفت

یک هیأت هنگ کنگی به دانشگاه امیرکبیر رفت

در راستای گسترش همکاری های علمی بین المللی با مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه امیرکبیر یک هیات هنگ کنگی به این دانشگاه رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، هیاتی هنگ کنگی متشکل از مدیر روابط بین الملل، رئیس دانشکده مهندسی و رئیس دانشکده حسابداری و اقتصاد دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ به منظور گسترش همکاری های علمی بین المللی با مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دیدار کردند.

در این نشست که با حضور روسای دانشکده های مهندسی هوافضا، مهندسی پزشکی و معاون پژوهشی دانشکده مهندسی کامپیوتر صنعتی امیرکبیر برگزار شد، ضمن اعلام آخرین دستاوردها و توانمندی های این دانشگاه و ارائه گزارش نقاط قوت هر یک از رشته های دانشکده های مهندسی دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ، طرفین بر گسترش همکاری های علمی از جمله تبادل استاد و دانشجو و انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک تاکید شد.

همچنین گروه حسابداری و اقتصاد این دانشگاه با حضور در جمع دانشجویان دانشکده مدیریت صنعتی امیرکبیر به ارائه آخرین دستاوردها و فرصت های پیش روی دانشجویان این رشته و بحث و تبادل نظر با آنان پرداختند.

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ با ابراز علاقه نسبت به پذیرش دانشجویان دکتری جهت فرصت مطالعاتی و همچنین پذیرش اساتید دانشگاه جهت فرصت مطالعاتی و انجام پروژه های مشترک، آمادگی خود را جهت ایجاد هماهنگی های لازم و تشکیل کارگروه های مشترک اعلام کرد.

کد خبر 3972061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha