۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۲۶

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال:

سطح بازی تیم والیبال امید ایران ارتقا یافته است

سطح بازی تیم والیبال امید ایران ارتقا یافته است

اردبیل – رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: سطح بازی تیم والیبال امید ایران در مسابقات والیبال امیدهای آسیا ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیدوار حاتمی در حاشیه بازی‌های مسابقات والیبال امیدهای آسیا در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بهبود وضعیت بازی‌ها این امیدواری را ایجاد کرده که امیدهای امروز آینده درخشانی برای والیبال ایران در تیم ملی رقم بزنند.

وی افزود: سطح بازی‌ها در مسابقات والیبال امیدهای آسیا بالا است بطوریکه به تجربه ثابت شده هر قدر تعداد رفت و برگشت توپ، تعویض بازیکنان و تعداد ست‌ها افزایش یابد، بازی‌ها سطح کیفی بالاتری دارد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال متذکر شد: در این مسابقات به غیر از روز ششم در مابقی روزها ست‌ها تا شماره پنجم افزایش یافت که بیانگر کیفیت مسابقات است.

حاتمی دیدار تایلند و ایران در روز دوشنبه را یکی از بازی‌های حساس عنوان کرد و گفت: امیدواریم قدرت فیزیکی، بلندقامتی و بازی فنی بازیکنان ایران بتواند موجب پیروزی این تیم در مقابل تایلند شود.

مسئول کمیته داوری مسابقات والیبال امیدهای آسیا با تقدیر از حضور مردم و تماشاگران در این مسابقات اضافه کرد: آماده‌سازی سالن‌ها در کمترین زمان انجام شده و کاری که می‌توانست در شش ماه انجام شود در یک ماه به اتمام رسیده است.

وی متذکر شد: حضور تماشاگران به هیچ عنوان پیش بینی نشده بود و اردبیل علی دایی در والیبال نیز گل کاشته است.

به گفته حاتمی تشویق تیم ایران از سوی تماشاگران اردبیلی تأثیر مستقیم در کسب امتیاز توسط این تیم و پیروزی در بازی‌ها داشته است.

کد خبر 3972768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha