۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۲۹

فعلا خبری از وزیر نیست؛

نمایندگان وزارت ورزش در بازی‌های کشورهای اسلامی چه کسانی هستند؟

نمایندگان وزارت ورزش در بازی‌های کشورهای اسلامی چه کسانی هستند؟

برای بازی های المپیک و پارالمپیک تمام معاونان وزارت ورزش در محل برگزاری بازی ها حاضر شدند اما برای بازی‌های کشورهای اسلامی تنها دو معاون این وزارتخانه عازم باکو می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی از ٢٢ خردادماه در باکو آذربایجان آغاز می شود. ایران با کاروانی متشکل از ١٥٩ ورزشکار از ٢٠ رشته در این دوره بازی ها شرکت خواهد کرد.

همچون رویدادهای گذشته، کمیته ملی المپیک وظیفه سازماندهی  کاروان اعزامی را عهده دار است اما وزارت ورزش هم در قالب جلسات ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک به ریاست وزیر ورزش، پیگیر اقدامات انجام شده برای کاروان کشورمان بود.

بازی های کشورهای اسلامی اولین رویداد چند رشته ای است که در دوره مدیریت مسعود سلطانی فر برگزار می شود با این حال اینکه وی همزمان با برگزاری بازی ها، در باکو حضور داشته باشد مشخص نیست اما آنچه مسلم است وزارت ورزش قطعا در باکو نماینده خواهد داشت؛ همانطور که تمام معاونان این وزارتخانه در جریان بازی های المپیک و پارالمپیک با ریو سفر کردند.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش یکی از نمایندگان وزارت در باکو است. قرار است داورزنی ٣٠ اردیبهشت عازم باکو شود و تا روز پایانی رقابت ها (اول خردادماه) در کنار کاروان ایران باشد.

غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی نیز دیگر نماینده وزارت ورزش در باکو خواهد بود. شعبانی بهار اما در سه چهار روز ابتدایی بازی ها در باکو حضور داشته باشد.

کد خبر 3972937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha