۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۰۱

رئیس ستاد اصولگرایان معتدل در مازندران:

اصولگرایی اصلاح طلبانه قرائت درست است

اصولگرایی اصلاح طلبانه قرائت درست است

ساری - رئیس ستاد اصولگرایان معتدل روحانی در مازندران بابیان اینکه نه اصولگرایی با کلام محقق می‌شود گفت:قرائت درست اصولگرایی، اصولگرایی اصلاح طلبانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه استراتژی ما حفظ احترام همه نامزدهای انتخابات استو تصور می‌کنیم قرائت درست اصولگرایی، اصولگرایی اصلاح‌طلبانه است که برداشتی قرآنی است.

طاهایی، متذکر شد: اصولگرایی اعتدالی یک قرائت از اصولگرایی است نه یک شاخه جدید و استراتژی ما حفظ احترام همه کاندیداهاست چراکه همه این افراد سرمایه‌های اجتماعی ما هستند و برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی تلاش می‌کنند.

وی با یادآوری انتخابات سال ۹۲ گفت: شورآفرینی و حماسه حضور در مازندران به‌گونه‌ای بود که بیش از ۹۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

طاهایی اصلی‌ترین دغدغه را در عرصه انتخابات مشارکت گسترده عنوان کرد و گفت: مصلحت کشور در ادامه پیگیری جریان پیشرفت، تداوم راه روحانی است.

وی با اشاره به انتخابات فرانسه گفت: در فرانسه کسی انتخاب شد تا اردوگاه ترامپیسم در اروپا تقویت نشود.

استاندار سابق مازندران در دولت نهم و دهم گفت: من می‌دانم اوضاع کسب‌وکار خوب نیست و بیکاری بالاست بنده با چشم‌باز این راه را انتخاب کرده‌ام اما نسبت به کسانی که فعالیتی را با سهم خواهی انجام می‌دهند احساس خوبی ندارم چون این رفتار مغایر با انسانیت است و کسی که همواره در میدان خدمت بود به شما اعلام می‌کند که دوباره باید به روحانی رأی داد.

وی بابیان اینکه من اعتقاد ندارم که کشور را صفر و صد کنیم، ادامه داد: درباره برخی تعبیرها که کشور بیرون ریل بود و به داخل ریل آوردیم معتقدم باید عادلانه قضاوت شود.

رئیس ستاد اصولگرایان معتدل دکتر روحانی، با اشاره به دستاوردهای دولت اعتدال در بخش‌های بهداشت و درمان، برجام و سیاست خارجی و ...اظهار کرد: بناتر گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هزینه تأمین اجتماعی از ۸ هزار میلیارد تومان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسیده است که نشان از اقدامات مطلوب دولت در بخش بهداشت و درمان است.

وی، افزود: اگر دولت جدیدی بیاید این نگاه تغییر نخواهد کرد چراکه راه‌های به‌سوی خدا به تعداد انسان‌ها است، معتقدم هر ۶ کاندیدا ما را به‌سوی خدا فرامی‌خواند اما برخی طریق‌ها ریسک بیشتری دارد و من می‌گویم طریق و راه روحانی کم‌خطرتر است.

کد خبر 3973811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha