۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۰۸

فرماندار زنجان:

اجرای طرح تکاپو در سطح شهرستانهای زنجان کمرنگ است

اجرای طرح تکاپو در سطح شهرستانهای زنجان کمرنگ است

زنجان- فرماندار زنجان گفت: متاسفانه طرح تکاپو در سطح شهرستانهای زنجان کمرنگ است و اجرا نمی شود.

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در دبیر خانه کار گروه اشتغال اداره کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی باید قوی تر حرکت می کرد، گفت: باید  طرح تکاپو در استان به خوبی اجرا می شد. 

وی اظهار کرد: فرمانداری زنجان برای اجرای درست طرح تکاپو با دولت همراه است و ما هم همکاری لازم را داریم و ساختار اجرایی طرح تکاپو در سطح استان است و در سطح شهرستان متوقف شده و باید برنامه ای هم برای اجرای طرح تکاپو در شهرستانها مد نظر قرار گیرد. 

فرماندار زنجان گفت: متاسفانه طرح تکاپو در سطح شهرستانهای زنجان کمرنگ است و اجرا نمی شود و تنها منوط به استان است. 

بیات اظهار کرد: در بحث کار خانه روغن نباتی جهان مشکلات این شرکت رفع شد و این شرکت طرح توسعه ای خواهد داشت و کار گران این شرکت مشغول به کار هستند. 

فرماندار زنجان گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید طی چهار سال گذشته در بحث اشتغال عملکرد خوبی داشته و خیلی ازواحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را فعال کرده است که این امر از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی است. 

بیات تاکید کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از اولویت های مهم  دولت و سیاست های ترسیم شده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار دارد و سیاست های لازم برای تحقق این اهداف ترسیم می شود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید یک فرصت تاریخی برای کشور در جهت همدلی و همزبانی است و باید از این فرصت در کشور استفاده کردو همه مسئولان کشور در تلاش برای آبادانی کشور هستند.

فرماندار زنجان تصریح کرد:  ۵۰ درصد جمعیت استان در مرکز استان قرار دارند وباید بحث اشتغال به طور جد در دستور کار قرار گیرد و از همه ظرفیت ها برای توسعه زنجان استفاده شده و می کنیم تا بتوانیم اشتغال را توسعه داده و نسبت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصادمقاومتی جامعه عمل بپوشانیم. 

بیات تصریح کرد: وضعیت اشتغال در استان زنجان خوب است و نسبت به چهار سال گذشته عملکرد خوبی داشته است. 

کد خبر 3973961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha