۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۴۰

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

فعالیت هیئت هاکی زنجان طی یک سال گذشته ضعیف بوده است

فعالیت هیئت هاکی زنجان طی یک سال گذشته ضعیف بوده است

زنجان-معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان فعالیت هیئت هاکی زنجان طی یک سال گذشته را ضعیف دانست و گفت: هیئت هاکی زنجان در یک سال اخیر دچار افول و بلاتکلیفی مدیریتی شده است.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی حمزه پور ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان زنجان افزود: با مطالبات و مذاکراتی که از قبل با فدراسیون هاکی شده بود ،متاسفانه هیچ نماینده ای در این مجمع حضور ندارند و از این بابت تخصیص اختیار از طرف فدراسیون به مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان داده شده است.

وی با بیان اینکه هاکی استان زنجان پتانسیل خوبی در شهرستان های استان زنجان دارد ،اظهار داشت:هیئت هاکی شهرستان های استان زنجان پیشرفت خوبی را داشته اند که اکنون از شهرستان زنجان پیشی گرفته اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هاکی استان زنجان نیازمند مدیریت منظم این رشته است. 

 حمزه پور  فعالیت  هیئت هاکی استان زنجان در طی یک سال  گذشته را ضعیف دانست و افزود: هیئت هاکی  زنجان در یک سال اخیر دچار افول و بلاتکلیفی مدیریتی شده است که این وضع شایسته ورزش هاکی استان زنجان  نیست. 

وی آینده هاکی استان زنجان را خوب دانست وافرود: با پیگیری های مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ،امیدواریم پیشرفت خوبی در این رشته را شاهد باشیم.

در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان زنجان  عبدالله کرم زاده و محمد تقی عمادی فر کاندیدا ریاست هئیت هاکی بوده اند.

در ابتدا عبدالله کرم زاده به بیان نقطه نظرات  و اهداف خود از شرکت در این انتخابات پرداخت و محمد تقی عمادی فر نیز بعد از ۱۰ دقیقه صحبت کاندیدا قبلی به تشریح برنامه ها خود پرداخت.

محمد تقی عمادی فر با کسب ۱۰ رای  به مدت چهار سال به ریاست هیئت هاکی استان زنجان منتصب شد.

کد خبر 3974323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha