۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۰۹

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

رشته ورزشی هاکی زنجان عملکرد خوبی دارد

رشته ورزشی هاکی زنجان عملکرد خوبی دارد

زنجان- مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته ورزشی هاکی استان زنجان در چند سال اخیر بین سه استان برتر کشور قرار داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوان ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان زنجان، بر پیشرفت هاکی در شهرستان ها استان زنجان تاکید کرد و افزود: رونق این رشته روز به روز با پیشرفت تکنولوژی بسیار سریع تر از گذشت صورت گرفته است.

وی خود را از خانواده هاکی قلمداد کرد و گفت: در چند سال اخیر  رشته ورزشی هاکی استان زنجان در بین سه استان برتر از نظر فنی قرار داشته است که نگه داشتن این جایگاه نیاز به مدیر لایق و کار کشته ای است. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در این سال ها رتبه بانوان در رشته هاکی از آقایان بالاتر بوده است و باید این جایگاه بیشتر از گذشته تقویت شود.

جوان بر  اتحاد و وحدت داشتن بین هیات های هاکی شهرستان زنجان تاکید کرد و گفت: این اتحاد باعث همدلی و یکرنگی میان ورزشکاران و نیرو دادن به قشر جوان خواهد بود.

وی  به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا ها شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شرکت در این انتخابات بر ما تاکید شده است و همه باید شرکت کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: با پیگیری ها دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در ورزش کشور رخ داده است که امید را در جامعه ورزشی دوباره زنده کرده است.

جوان تاکید کرد: همه به عنوان وظیفه ملی و تکلیف دینی باید در این انتخابات حضور چشمگیری داشته باشیم و با هوشیاری بیشتر رای دهیم.

مجمع انتخاباتی هیئت هاکی بدون حضور رئیس فدراسیون و یا نماینده ای از این فدراسیون برگزار شد.

کد خبر 3974430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha