۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۳۰

امام جمعه ایلام:

طلاب خواهر نقش مهمی در خنثی کردن نقشه دشمن برای خانواده ها دارند

طلاب خواهر نقش مهمی در خنثی کردن نقشه دشمن برای خانواده ها دارند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: طلاب خواهر نقش مهمی در خنثی کردن نقشه دشمن برای خانواده ها دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امروز در مراسم تودیع معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اسلام اظهار داشت: امروز حوزه های خواهران استان ایلام با تربیت خواهران مبلغه نقش بسزایی در انتقال علوم دینی به جامعه زنان دارند.

امام جمعه ایلام بابیان اینکه امروز دشمنان خانواده را هدف گرفته، ادامه داد: دشمنان خوب می دانند که در نظام اسلامی خانواده از جایگاه مهمی برخورد است و برای ضربه زدن به نظام اسلامی باید درون خانواده ها را متزلزل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: برای خنثی کردن نقشه دشمن که فروپاشی خانواده است این وظیفه حوزه های خواهران است که در جامعه بانوان و با تربیت مادران سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.

وی گفت: حوزه های خواهران ایلام با تلاش کادر و اساتید آن امروز ما شاهد آن هستیم که طلاب آن در سطح کشوری می درخشند و این افتخاری دیگری برای این استان ولایتمدار است.

وی عنوان کرد: باید با همکاری مسؤولان و مرکز قم حوزه ای را برای خواهران علاقمند به دروس حوزی از کشور عراق فراهم کرد تا آنها بتوانند در استان مرزی به تحصیل علوم دینیه بپردازند.

وی در پایان از زحمات حجت الاسلام سید نواب حسنی مدیر سابق حوزه های خواهران استان ایلام تشکر و قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است حجت الاسلام عسگری به عنوان مدیر جدید حوزه های خواهران معرفی شدند.

کد خبر 3975590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha