۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۵۹

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام خبر داد:

آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی استان ایلام طی سال جاری

آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی استان ایلام طی سال جاری

ایلام-مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام از آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کمال الدین میرجعفریان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی استان ایلام روکش آسفالت شده و ۸۰ کیلومتر راه روستایی دیگر استان نیز تا پایان سال مورد روکش آسفالت قرار می گیرد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان در این خصوص گفت: برای سال ۱۳۹۶ برنامه ریزی برای روکش آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه های روستایی استان از طرف این اداره کل صورت گرفته که تا کنون که کمتر از دو ماه از سال را سپری نموده ایم ۲۰ کیلومتر از این راهها مورد روکش آسفالت قرار گرفته است.

میرجعفریان تصریح کرد: در مدت مذکور راههای روستایی زید و زرانگوش شهرستان بدره ، راه های روستایی شیخ مکان، مهتابی و پشته ماژین شهرستان دره شهر، راه های روستایی گنداب، انجیره، چم کبود و ژیور و گل گل شهرستان آبدانان روکش آسفالت شده است که ارزش ریالی اعتبار هزینه شده این امر بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان افزود: با بهبود شرایط جوی در سایر شهرستانهای استان عملیات روکش آسفالت بیش از ۸۰ کیلومتر راه روستایی استان ایلام در دستور کار قرار دارد که با تامین قیر یارانه ای مورد نیاز به انجام خواهد رسید.

کد خبر 3975919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha