۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳

در راستای ترویج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛

کارگاه پوسترسازی اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه برگزار شد

کارگاه پوسترسازی اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- در راستای ترویج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارگاه پوسترسازی اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه پوسترسازی اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال امروز پنجشنبه در محل هنرستان هنرهای زیبا کرمانشاه برگزار شد.

 خسرو تمری، دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در حاشیه برگزاری این کارگاه به خبرنگار مهر، گفت: این کارگاه یک روزه بوده و با حضور هنرمندان رشته گرافیک در حال برگزاری است.

دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این دوره ۱۵ نفر از گرافیست های استان دعوت شده اند که هر کدام حداکثر می توانند ۴ اثر را طراحی کند.

وی تصریح کرد: از برگزیدگان آثار در روزهای آتی تجلیل خواهد شد و آثار برگزیده نیز به چاپ خواهند رسید. همچنین در تلاش هستیم تا از این آثار نمایشگاه‌های متعدد با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار کنیم.

تمری در خصوص موضوعات این کارگاه گفت: از جمله موضوعاتی که هنرمندان گرافیک در این کارگاه به آنها خواهند پرداخت، رابطه تاب‌آوری و شکوفایی با هم و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، استفاده از تولید ملی در رشد صنعتی و نقش آن در ایجاد اشتغال در جامعه، پرهیز از اسراف و نقش آن در توسعه، مبارزه با قاچاق کالا و نقش آن در تولید ملی و افزایش اشتغال است.

وی  از همکاری معاونت فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنرستان هنرهای زیبا و انجمن طرحان گرافیک در برگزاری ای کارگاه خبر داد

کد خبر 3976069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha