۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۳۷

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر:

۱۳۶ زمین چمن مینی‌فوتبال در روستاهای استان بوشهر احداث شد

۱۳۶ زمین چمن مینی‌فوتبال در روستاهای استان بوشهر احداث شد

بوشهر - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۱۳۶ زمین مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر احداث شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان‌فر بعد از ظهر پنجشنبه در جشنواره نشاط و امید جوانان اظهار داشت: زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر در سال‌های اخیر به خوبی توسعه یافته است و شاهد افزایش سرانه ورزشی در شهرها و روستاهای استان هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان، بیان کرد: ۱۳۶ زمین مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر احداث شده است و در شهرها نیز به ازای هر پنج‌هزار نفر یک زمین چمن مصنوعی ایجاد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه سرانه ورزشی روستاهای استان از ۰.۲۷ درصد به ۱.۳۴ متر مربع افزایش یافته است، اضافه کرد: در شهرهای استان نیز سرانه ورزشی  از ۰.۶۴ درصد به ۱.۱۴ مترمربع افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ سال از آغاز ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر می‌گذرد، ادامه داد: برای تکمیل این ورزشگاه ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

بهروزیان‌فرد همچنین به افزایش تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: ساخت خانه جوان در استان به صورت جدی دنبال می‌شود و امروز خانه جوان شهر بوشهر افتتاح شد و در سه شهر استان نیز ساخته می‌شود.

کد خبر 3976399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha