۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۰۶

معاون وزیر ورزش:

۱.۲ میلیون نفر از وام ازدواج استفاده کردند

۱.۲ میلیون نفر از وام ازدواج استفاده کردند

بوشهر - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از وام ازدواج استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رستمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای رسیدگی به امروز جوانان دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای داشته است و طرح‌های بسیار خوبی در سطح کشور اجرا شده است.

وی از اشتغال به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت برای جوانان نام برد و اضافه کرد: اشتغال و کارآفرینی به صورت جدی دنبال می‌شود و تسهیلات خوبی به این بخش اجرا شده است و ۱۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان وام کم‌بهره ۴ درصدی به گروه‌های متقاضی پرداخت می‌شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رفع موانع ازدواج جوانان خبر داد و افزود: وام ازدواج از سه میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از وام ازدواج استفاده کردند، تاکید کرد: افزایش مبلغ وام ازدواج نقش مهمی در حل مشکلات ازدواج جوانان داشته است.

رستمی با اشاره به راه‌اندازی ۲۰۰ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج خانواده در استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور، افزود: شاهد افزایش پنج برابری ارائه مشاوره‌های ازدواج هستیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ۱۶ ساعته پیش از ازدواج در استان‌ها، تصریح کرد: دو هزار مدرس آموزش‌های پیش از ازدواج در سال گذشته تربیت شد و امسال برنامه‌ریزی برای ارائه این اموزش‌ها به ۷۵۰ هزار زوج انجام شده است.

کد خبر 3976414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha