۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۹

گزارش خبرنگار مهر از باکو؛

جو سالن والیبال بازی های اسلامی کاملا ایرانی است

جو سالن والیبال بازی های اسلامی کاملا ایرانی است

تیم والیبال جوانان ایران در حالی اولین دیدار خود در بازی های کشورهای اسلامی را آغاز کرده است که استقبال تماشاگران ایرانی قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به باکو، تیم والیبال جوانان ایران از دقایقی پیش برای برگزاری نخستین دیدار  خود در بازی های کشورهای اسلامی به مصاف عربستان رفته است.

این دیدار در سالن کریستال هال باکو در حال برگزاری است. حضور دانشجویان ایرانی و برخی از اهالی سفارت در سالن قابل توجه است. آنها مدام تیم ایران را تشویق می‌کنند و با تشویق های خود جو سالن را کاملا به سود ایران کرده اند.

محمد درخشنده عضو کمیته برگزاری مسابقات والیبال بازی‌های کشورهای اسلامی نیز در سالن حضور دارد. در مراسم ابتدای بازی ابتدا سرود ایران و پس از آن سرود عربستان نواخته شد.

رئیس کمیته ملی المپیک همراه با غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس از حاضران در سالن هستند. همچنین  غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و جواد جهانگیرزاده سفیر ایران در آذربایجان هم این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

پیش از بازی ایران و عربستان دو تیم الجزایر و قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود الجزایر خاتمه یافت.

کد خبر 3976641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha