۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳

وزیر بهداشت:

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات اصل انقلاب راحفظ کنند

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات اصل انقلاب راحفظ کنند

بجنورد- وزیر بهداشت گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید در هنگام مناظرات اصل انقلاب را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد اظهار کرد: متأسفانه کاندیداها با سیاه نمایی برای کسب رای کل انقلاب را زیر سؤال می‌برند که این بداخلاقی است و آنچه به دست می‌آید برای نظام گران تمام می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: شخصاً اعتقادی به برگزاری مناظرات به این شیوه را ندارم، چراکه جز آسیب زدن به اخلاق، نظام و اعتماد مردم چیزی در برندارد.

وی تصریح کرد: در روزهای سیاسی کشور قرار داریم و برخی کاندیداها با حرف‌های خود آبروی مومن و همچنین نظام را می‌برند.

وزیر بهداشت بیان کرد: سال‌هاست علیه فرهنگ غرب و مسئله نفوذ صحبت می‌کنیم، درحالی‌که در مناظرات ۶ نفری که از سوی شورای نگهبان صالح معرفی‌شده‌اند و باید اصلح را انتخاب کنیم در تلویزیون طوری عمل می‌کنند که ترامپ و کلینتون عمل کردند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: تاکنون هر انتخاباتی که در کشور برگزارشده بخشی از سرمایه‌های اجتماعی را ازدست‌داده‌ایم.

وی گفت: متأسفانه کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظرات تسویه‌حساب می‌کنند اما ازنظر مردم آن‌ها از یکدیگر جدا نیستند و به‌حساب کل نظام می‌گذارند.

وزیر بهداشت بیان کرد: این دوره از مناظرات ریاست جمهوری گذشت، اما امیدواریم در دوره‌های بعدی مناظرات با این شیوه برگزار نشود.

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: در دوره بعد باید درروش مناظرات تجدیدنظر صورت بگیرد تا بااخلاق، اعصاب، روان و باورهای مردم این‌چنین رفتار نکنند.

وی همچنین با اشاره به توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی در سه سال اخیر، عنوان کرد: در سراسر کشور و مناطق محروم نیز به همین اتفاق افتاده است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: خراسان شمالی ازنظر شاخص‌های بهداشتی و درمانی پیشرفت‌های خوبی داشته که البته دارای مشکلاتی نیز هست که باید رفع شود.

وی از شروع کار اجرایی ارتقاء بیمارستان ۳۲ تختخوابی جاجرم به ۶۴ تختخواب در خردادماه امسال خبر داد و افزود: بیمارستان ۶۴ تختخوابی مانه و سملقان نیز امیدواریم در دولت دوازدهم بتواند ارتقاء پیدا کند.

کد خبر 3977310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha