۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۵۴

همایش کوهپیمایی «جوان مشارکت ورزش و سلامت» برگزار شد

همایش کوهپیمایی «جوان مشارکت ورزش و سلامت» برگزار شد

همایش بزرگ کوهپیمایی جوانان به مناسبت هفته جوان در ارتفاعات توچال با عنوان جوان، مشارکت، ورزش و سلامت برگزار شد.

در این همایش بیش از ۲۰۰۰ جوان به نمایندگی از ۴ حوزه شهر تهران و ۱۵ اداره ورزش و جوانان شهرستان های استان با حضور در مسیر کوهپیمائی توچال به همراه فرماندار شهرستان شمیرانات و مسئولان کوهپیمائی کردند.

در این مراسم که همراه با اجرای حرکات ورزشی و ورزش صبحگاهی بود، به قید قرعه جوائزی به جوانان به مناسبت نیمه شعبان اهداء شد.

در این مراسم فرماندار شمیرانات با اشاره به برنامه خوب اداره کل در برپائی این همایش که موجب تحرک و شور و نشاط می شود، گفت: این عزم جدی ورزشکاران بیانگر آن است که بگوئیم به رغم همه مشکلات سلامتی و تندرستی فراموش نمی شود و جامعه ایران اسلامی همواره با نشاط وسربلند است.

عزت الله خان محمدی در ادامه گفت: ما از همه مردم ایران دعوت می کنیم با حضور پرشور در انتخابات پیام اتحاد و انسجام ملی را به گوش همگان برسانند.

در این مراسم مهران سرپرست معاون جوانان اداره کل هم از اجرای برنامه های متعدد هفته جوان خبر داد و افزود: این همایش برای دومین بار نشان داد که به عنوان یک برنامه مستمر می تواند در مشارکت جوانان در سلامت و تندرستی نقش خوبی را ایفا کند و می تواند به عنوان یک الگو برای سایر ادارات نیز در نظر گرفته شود.

همایش کوهپیمائی جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و به میزبانی اداره ورزش و جوانان شمیرانات و مشارکت هیئت همگانی استان تهران، مجموعه شرکت تله کابین توچال و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و ادارات شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد خبر 3977748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha