۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۲۹

گزارش خبرنگار مهر از باکو؛

وزنه بردار طلایی ایران: کسب طلا عهدی بود که با خود بسته بودم

وزنه بردار طلایی ایران: کسب طلا عهدی بود که با خود بسته بودم

وزنه بردار طلایی کشورمان گفت: رقابتهای باکو از مسابقات قهرمانی آسیا سخت تر بود و خوشحالم به عهدی که برای کسب مدال طلا بسته بودم، عمل کردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به باکو، ایوب موسوی پس از کسب مدال طلای دسته ۹۴ کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: رقابت سخت و سنگینی بود. حتی از رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز فشرده‌تر و سنگین‌تر بود چرا که در رقابتهای قهرمانی آسیا من فقط دو حریف ازبک و چین را داشتم اما اینجا حداقل ۷ وزنه‌بردار درجه اول از کشور میزبان، ترکیه، مصر، ازبکستان حضور داشتند و بنابراین کسب مدال طلا و قهرمانی دشوارتر بود.

این وزنه بردار ادامه داد: من بعد از نایب قهرمانی سال گذشته در آسیا در ۸۵ کیلو و نقره امسال در ۹۴ کیلو با خودم عهد کرده بودم که طلسم را بشکنم و طلا بگیرم و خوشحالم که موفق شدم و توانستم انتقام رقابت‌های قهرمانی آسیا را از وزنه‌بردار ازبک بگیرم.

وی  تصریح کرد: رقابت واقعا نزدیک و میلی‌متری بود و همه رقبا در یک سطح بودند و از همین رو تمرکز کردم تا هیچ وزنه‌ای را از دست ندهم.

موسوی در پایان درباره برنامه آینده‌اش نیز گفت: من تازه اول راه قرار دارم. بعد از چند روز استراحت تمرینات خودم را برای رقابت‌های جهانی آغاز خواهم کرد. هدف من کسب مدال جهانی و بازی‌های آسیایی است

کد خبر 3980670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha