۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۰۰

معاون وزیر ورزش و جوانان:

باید روزنه های فساد را ببندیم/تهران، ترافیک روان می خواهد

باید روزنه های فساد را ببندیم/تهران، ترافیک روان می خواهد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اولین اقدام من در حوزه شهری، بستن روزنه های فساد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمناف هاشمی در نشستی خبری با اشاره به تجربه حضور بیش از دو دهه در حوزه های مختلف مدیریت شهری از شهردار ناحیه تا قائم مقام معاونت خدمات شهری و همچنین مدارک تحصیلی مرتبط با حوزه شهری گفت: به دلیل این که احساس می کنم می توانم در این حوزه مثمر ثمرتر باشم، از معاونت وزارت ورزش و جوانان انصراف دادم.

وی با بیان این مطلب که نخستین و محوری ترین اقدام من در صورت حضور در شورای شهر تهران بستن روزنه های فساد خواهد بود، گفت: من به دلیل شناختم از شهرداری و مسائل شهری به خوبی راه های خدمت و تخلف را می شناسم و می دانم چگونه می توان جلوی تخلف را گرفت.

هاشمی افزود: شهرداری با توجه به پتانسیلی که دارد همه نوع خدمت و تخلفی می توان در آن انجام داد. اگر ظرفیت و توانمندی نداشته باشی منحرف می شوی و از آن جا که ارتباط مستقیم با مردم است، می تواند بهترین خدمت هم باشد.

این نامزد شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه ای با عنوان نجات تهران تدوین کرده ایم گفت: این برنامه با همت دانشجویان نخبه دانشگاه شریف تهیه شده است. با این حال تاکید می کنم مشکل کشور ما نداشتن برنامه خوب نیست، بلکه مشکل ضعف در اجراست که باید در این زمینه اقدامات ویژه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای ۶ محور شهری برنامه های جامعی داریم افزود: بحث حمل و نقل و ترافیک، شهر پاک، محیط زیست، مسائل فرهنگی و اجتماعی و... از موضوعات مورد توجه ماست که برای آن ها برنامه های ویژه ای دیده ایم.

هاشمی در خاتمه گفت: وقتی به وزارت ورزش و جوانان رفتم، قهرمانان کشور به اندازه دو سال پاداش طلب داشتند و مطالباتشان به جایی نرسیده بود. امروز با افتخار می گویم بر اساس آیین نامه همه مطالبات قهرمان ملی پرداخته شده است. تعهداتمان به المپیکی های اخیر هم انجام شده و نگذاشتیم حق کسی ضایع شود. این رویکرد من در مسائل اقتصادی است؛ درآمد زایی و پرداخت همه مطالبات.

کد خبر 3981492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha