۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۴۱

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

خدمات آیت ‌الله باریک‌ بین به انقلاب ارزشمند و ماندنی است

خدمات آیت ‌الله باریک‌ بین به انقلاب ارزشمند و ماندنی است

قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدمات آیت الله باریک بین به عنوان عالمی برجسته و تاثیرگزار در استان قزوین بسیار ارزشمند و ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز ارتحال ملکوتی حضرت آیت‌ الله هادی باریک‌ بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و پدر بزرگوار شهید مرتضی باریک‌ بین با حضور مردم شهید پرور و مسئولان استانی در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد.

آیت الله علی خاتمی در این مراسم اظهار داشت: خدمات ارزشمند آیت‌الله هادی باریک‌ بین، نماینده سابق ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و پدر شهید به انقلاب اسلامی قابل وصف نیست.

وی افزود: این عالم بزرگوار در عمر با برکت خود همواره در مسیر احیای ارزش‌های اسلامی گام بر می‌داشت و در میان مردم بود.

خاتمی تصریح کرد: آیت‌الله باریک‌بین در زمانی که حکومت طاغوت حاکم بود در برقراری جمهوری اسلامی بسیار تلاش کرد و در کنار معمار کبیر انقلاب، به عنوان سرباز فداکار مکتب امامت و ولایت بود.

خاتمی یادآورشد: آیت ‌الله باریک‌بین بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس همیشه در کنار انقلاب و بعد از رحلت امام خمینی(س) نیز یار و یاور مقام معظم رهبری بود و در صف مقدم خدمت به مردم بود و در خدمت‌ رسانی به آنها و رفع مشکلاتشان دریغ نمی ‌کرد.

نوی گفت: خدمات آیت‌ الله باریک ‌بین در انقلاب شکوهمند اسلامی و حوزه علمیه قم بی‌نظیر بود و کارهای ماندگاری را انجام دادند.

وی اضافه کرد: مردم استان قزوین در مراسم تشییع آیت‌الله باریک‌بین دین خود را نسبت به این عالم بزرگوار ادا کردند و نشان دادند که قدردان زحمات ایشان بوده و هستند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد باریک ‌بین فرزند آیت‌الله باریک‌بین، درگذشت پدر بزرگوارشان را تسلیت گفت و از ابراز همدردی خالصانه همه مسئولان کشوری و استانی از جمله استاندار، ائمه جمعه، گروههای مختلف مردم و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مردم شهیدپرور از زمان رحلت تا چهلمین روز درگذشت قدردانی کرد.

کد خبر 3981704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha