۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۴۰

فرماندار طارم:

۳۵ هزار نفر واجد شرایط برای رای دادن در شهرستان طارم هستند

 ۳۵ هزار نفر  واجد شرایط برای رای دادن در شهرستان طارم هستند

زنجان- فرماندار طارم گفت:در شهرستان طارم بیش از ۳۵ هزار نفر واجد شرایط برای رای دادن دردو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستند.

علی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات پیش بینی شده در شهرستان طارم برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: در این میان ۶۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است. 

وی تعداد شعب ثابت در شهرستان طارم را ۳۴ شعبه و ۳۴  شعبه سیار اعلام کرد و گفت: در این راستا  ۸  شعبه شهری وشعبه  ۶۰ روستایی است که برای این دو انتخابات پیش بینی شده است. 

فرماندار طارم عوامل اجرایی که در برگزاری این دو انتخابات مشارکت دارند را بیش از هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: آموزش های لازم برای عوامل اجرایی انجام شده است. 

باقری تاکید کرد: در شهرستان طارم بیش از ۳۵ هزار نفر  واجد شرایط برای رای دادن در این دو انتخابات هستند. 

وی بر حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا ها شهر و روستا تاکید کرد و گفت: همه نهاد ها و ارگان ها باید بر این موضوع تاکید بیشتری داشته باشند.

فرماندار طارم  تصریح کرد:حضور مردم در همه عرصه ها نشان داده است که این نظام را هیچ وقت تنها نخواهند گذاشت که این موضوع  در انتخابات جمهوری اسلامی ایران همیشه قابل مشاهده بوده است. 

باقری افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان خواهند داد و تاکنون برای برگزاری انتخابات مشکلی پیش نیامده است. 

کد خبر 3981787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha