۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷

فرماندار ماهنشان :

۳۰ هزارنفر در ماهنشان واجد شرایط برای رای دادن هستند

۳۰ هزارنفر در ماهنشان واجد شرایط برای رای دادن هستند

زنجان- فرماندار ماهنشان واجدین شرایط برای رای دادن در شهرستان ماهنشان در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را بیش از ۳۰ هزار نفر اعلام کرد.

مجتبی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورهای شهر و روستا در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت:  ۸۵ شعبه  اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در این میان ۴۰  شعبه اخذ رای در بخش مرکزی  و ۴۵  شعبه اخذ رای در مرکز انگوران پیش بینی شده است. 

فرماندار ماهنشان گفت: در شهرستان ماهنشان بیش از هزار و ۷۲۷ نفر عوامل  اجرایی نسبت به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورهای شهر و روستا مشارکت دارند. 

نوری واجدین شرایط برای رای دادن در شهرستان ماهنشان را بیش از ۳۰ هزار نفر اعلام کرد. 

وی بر حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا ها شهر و روستا تاکید کرد و گفت: همه سازمان ها و ارگان ها باید بر این موضوع تاکید بیشتری داشته باشند.

فرماندار ماهنشان تصریح کرد:حضور مردم در همه عرصه ها نشان داده است که این نظام را هیچ وقت تنها نخواهند گذاشت و همیشه برای دفاع از نظام و اقتدار نظام پشت رهبری بودند. 

نوری گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان  می دهدو باید این حضور پر رنگ تر از  انتخابات دوره های دیگر باشد. 

کد خبر 3981788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha