۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰

رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

انتخابات پرشور و گسترده منافع ملی کشور را تامین میکند

انتخابات پرشور و گسترده منافع ملی کشور را تامین میکند

قرچک- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: انتخابات پرشور با حضور گسترده و حداکثری مردم، منافع ملی کشور و انقلاب را تامین می کند.

سید شهاب الدین چاوشی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات استان تهران اظهارداشت: ۶ هزار و ۴۴۷ شعبه اخذ رای شهری و روستایی در سطح استان تهران پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در ادامه با اعلام رضایت از مراحل اجرای انتخابات در شهرستان قرچک افزود: زحمات و تلاش های دست اندرکاران، مجریان و ناظران انتخابات در شهرستان قرچک بسیار خوب و مطلوب بوده است.

وی خطاب به دست اندرکاران و مجریان ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: آرای مردم حق الناس است و نباید به خود و دیگران اجازه دهید که در جریان انتخابات و آرای مردم خدشه ای وارد شود.

چاوشی در پایان با بیان اینکه برگزاری انتخابات پرشور با حضور گسترده و حداکثری مردم، منافع ملی کشور و انقلاب را تامین می کند، افزود: برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور زمینه ساز خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب رهبری و جلوه ای از وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی بوده و منافع ملی کشور و انقلاب را تامین می کند.

بر اساس این گزارش، علیرضا جعفری، معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری انتخابات در این شهرستان ارائه کرد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کمتر از ۲۰ ساعت دیگر در سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 3981837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha