۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۰۳

معاون اسبق سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین:

انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است

انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است

ورامین- معاون اسبق سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا طباطبایی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین، انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی دانست و گفت: مردم سالاری دینی الگوی نوینی است که به وسیله انقلاب اسلامی و توسط ملت بزرگ ایران به جهان معرفی شده و انتخابات یکی از ستون های مهم این تفکر است؛ لذا انتخابات ها در ایران و جمهوری اسلامی در واقع استحکام بخش پایه های این الگوی نوین حکومت داری یعنی مردم سالاری اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود:نگاهی به قانون اساسی جمهوری اسلامی نشان می دهد که ارکان اصلی نظام اسلامی، مستقیم یا غیرمستقیم به وسیله آراء مردم و انتخابات شکل می گیرد.

معاون اسبق سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: مردم با شرکت در انتخابات مجلس خبرگان در انتخاب ولی فقیه موثر هستند و همچنین بالاترین مقام اجرایی کشور یعنی رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند که این موضوع وظیفه مردم را بسیار سنگین می کند.

وی افزود: مردم همواره در انقلاب اسلامی نقش بی نظیری داشته اند و این نقش هم در ایجاد انقلاب و هم در بقاء و تداوم آن همواره تعیین کننده بوده و خواهد بود.

طباطبائی در ادامه تاکید کرد: امروز هم وظیفه ما حضور حداکثری برای انتخاب بهترین ها در انتخابات است، حضور حداکثری مردم ضامن امنیت ملی کشور است و دشمنان را خلع سلاح می کند و حضور فراگیر و یکپارچه مردم، لبیک به ندای مقام معظم رهبری است.

این استاد دانشگاه در پایان گفت:پیروز واقعی انتخابات، ملت بزرگ ایران است و انشاالله امروز برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

کد خبر 3982108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha