۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۱۴

صبح جمعه؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی‌فقیه در لرستان رأی خود را به صندوق انداخت

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد دقایقی قبل با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در دبستان توحید رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای در دبستان توحید خرم آباد رای خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه انداختن رای خود به صندوق با بیان اینکه حضور مردم فوق تصور بوده است، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات نیز به طور حتم حضور مردم بسیار با شکوه و حماسه ساز و حضوری است که نشان می دهد بلوغ سیاسی مردم و بینش سیاسی مردم بسیار بالا است.

وی گفت: این حضور نشان می دهد که مردم احساس مسئولیت دارند و باید خودشان سرنوشت خودشان را تعیین می کنند و حاضر هستند با تمام وجود در صحنه انتخابات حاضر باشند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: این حضور آگاهانه و با درایت مردم در صحنه داخلی و خارجی تاثیر گذار خواهد بود.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری برنده انتخابات مردم هستند که پای صندوق های رای می آیند گفت: مردم نظام را دوست دارند و با حضور در انتخابت پای انقلاب ایستاده اند.

کد خبر 3982130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha