۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۳:۵۰

پیام مشترک آیت‌الله میرعمادی و استاندار لرستان؛

لرستانی‌ها حماسه‌سازترین مردم هستند؛ تجلی‌گر عزت ایران باشیم

لرستانی‌ها حماسه‌سازترین مردم هستند؛ تجلی‌گر عزت ایران باشیم

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی از مردم حماسه‌ساز لرستان برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان طی پیام مشترکی از مردم لرستان برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بدون تردید در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که خود بزرگترین حماسه سیاسی قرن است؛ تاکنون ملت غیور، آگاه و بصیرمان، خالق حماسه های شگفت انگیزی در عرصه های گوناگون سیاسی بوده اند که چشم جهانیان را خیره کرده و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را هر بار نقش برآب کرده است.

و اینک در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ تبلور حماسه سیاسی و بلوغ فکری ملت سرافراز و امتداد و ادامه راه روشن و سعادت آفرین انقلاب اسلامی و تازگی و طراوت آرمان های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همینطور شهیدان پاکباز این آب و خاک، با وحدت و برادری همیشگی و اراده سستی ناپذیر آحاد مردم قدرشناس و شایسته ایران سربلند همراه شده و می رود تا اقتدار و شکوه جایگاه نظام مقدسمان را پررنگ تر و مستحکم تر از گذشته به رخ جهانیان بکشاند.

مردم غیور و همیشه در صحنه استان لرستان همچنان که در تمام دوره های انتخابات نام خود را در زمره حماسه ساز ترین استان ها به ثبت رسانده اند، حفظ این دستاورد مهم سیاسی و بقاء و استمرار این شور حماسی را وظیفه ملی و شرعی می داند و بی گمان در این دوره انتخابات هم به دعوت مهم و بزرگ مقام معظم رهبری لبیک جانانه می گوید و حماسه ای به یاد ماندنی تر از پیش می آفریند.

اینجانبان؛ ضمن قدردانی از تلاش و کوشش ارزشمند مردم شریف استان لرستان که با بینش عمیق خود نشاط سیاسی و طراوت رقابت سالم و برادرانه را در فضای استان رقم زدند، از عموم برادران و خواهران محترم دعوت می کنیم با حضور در پای صندوق های رای و شرکت در این جشن ملی و حماسه مردمی، بار دیگر تجلی گر اوج همبستگی عمومی و عزت و موفقیت ایران اسلامی باشند.

کد خبر 3982136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha