۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خبر داد؛

ثبت مشارکت یک میلیونی خراسانی ها در انتخابات

ثبت مشارکت یک میلیونی خراسانی ها در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از مشارکت یک میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات خراسان رضوی، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنگ انتخابات در خراسان رضوی از ساعت ۸ صبح به صدا درآمده و بسیاری از مردم پیش از شروع رای گیری در شعب حاضر بودند و حضور پر شکوه دیگری را در برگ زرین تاریخ رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای سهولت در رای گیری صورت گرفته است افزود: دقت، سلامت و امنیت را در رای گیری مدنظر قرار داده‌ایم و مسائل انظباطی و نظم، تعرفه‌های مورد نیاز، نیروهای صندوق‌ها، بازرسان، محافظان شعب و نمایندگان کاندیداها مورد توجه قرار گرفته‌اند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در هر شعبه حدود ۳۰ نفر عواملی هستند که در سر صندوق های اخذ رای حاضر هستند و رای مردم را با نظارت کافی و وافی دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: حدود یک میلیون نفر از ساکنان خراسان رضوی که واجد رای دادن هستند تا کنون رای‌های خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند و مابقی هم استانی‌ها در حال آماده شدن برای انداختن رای خود به صندوق‌ها هستند.

حسینی در خصوص انتخابات شوراها که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود ابراز کرد: در استان خراسان رضوی در هشت شهر از جمله تربیت حیدریه، تربت جام، چناران، تایباد، کاشمر، سبزوار، نیشابور و قوچان انتخابات شوراها به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ۴ هزار و ۶۰۰ شعبه اخذ رای در سطح استان دایر و ۹ هزار و ۴۵۹ صندوق ثابت و سیار در این شعب مستقر شده‌اند.

کد خبر 3982739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha