۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۲۱

فرماندار زابل مطرح کرد:

انتخابات مظهر اقتدار ملی کشور است

انتخابات مظهر اقتدار ملی کشور است

زابل - فرماندار شهرستان زابل گفت: حضور حماسی و گسترده آحاد مردم در پای صندوق های رای مظهر عینی عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی است.

هوشنگ ناظری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: برگزاری انتخابات به صورت سالم و با مشارکت آگاهانه و حضور حداکثری مردم، هدف تمام مسئولان نظام است که باید محقق شود.

وی گفت: مردم سلحشور ایران اسلامی با حضور پررنگ خودشان یکبار دیگر خالق حماسه دیگری خواهند بود و قطعا شهروندان ولایت مدار و متعهد سیستانی نیز از این کاروان و قافله مقتدر و عزتمند جدا نبوده و  مانند گذشته زرین خود صلابت و قدرت و شرف ملی خود را به رخ تمامی اقشار اعم از دوست و دشمن خواهند کشاند.

وی با بیان اینکه انتخابات یک حرکت بزرگ ملی است که توانمندی و قابلیت های کشور و مشروعیت و مقبولیت نظام را به منصه ظهور می گذارد، افزود: تمامی انتخابات ها همواره باعث سرافرازی ملت و ایران اسلامی بوده است و نظام به پشتوانه حضور مردم در انتخابات در مسیر عزت و سربلندی قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان زابل ادامه داد: همه ما باید افراد را برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای تشویق کنیم، زیرا نشاط، بهار و یکپارچگی وحدت در این روز یک بار دیگر رقم می خورد.

وی با اشاره اینکه همواره انتخابات سه رکن اساسی مردم، مجریان و کاندیداها را داشته است، افزود: مردم در همه ادوار نقش خود را به خوبی ایفا کردند، مجریان و مسئولان نیز در همه سطوح بنا به وظیفه ذاتی و قانونی سه هدف اساسی تلاش برای حضور اکثریت مردم، حفاظت و حراست از آرای مردم در تمامی مراحل انتخابات و بی طرفی خود را سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند.

وی بیان داشت: کاندیدا ها باید باور داشته باشند که انتخابات فارغ از اینکه آنها رای بیاورند و یا نیاورند مظهر اقتدار ملی کشور است.

ناظری ادامه داد: انتخابات موضوعی است که کمیت و کیفیت آن برای دوست و دشمن اهمیت دارد لذا باید همواره این مهم را مدنظر خود قرار داده و به گونه ای عمل کنیم که این هدف مهم در آن خدشه وارد شود.

کد خبر 3982740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha