۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲

مهر گزارش می دهد؛

تعظیم «دیو سپید پای دربند» در برابر خروش فیروزکوه دماوند و پردیس

تعظیم «دیو سپید پای دربند» در برابر خروش فیروزکوه دماوند و پردیس

فیروزکوه- قله دماوند، این «دیو سپید پای در بند» در برابر عظمت خروش مردم انقلابی شهرستان های پردیس، فیروزکوه و دماوند به زانو سر تعظیم فرو آورد.

به گزارش خبرنگار مهر،  قله دماوند، این «دیو سپید پای در بند» امروز بر خود بالید؛ گویی مردم فیروزکوه، دماوند و پردیس، انقلابی دیگر برپا کردند، استواری این مردم دماوند را به تعظیم واداشت.

امروز همه آمدند، شور و شعف خاصی حکمفرما شد، چه آن پیرمرد خسته و چه آن دختر جوان پر امید، همه آمدند تا بگویند ما پای انقلاب خود ایستاده ایم.

در این میان حضور رای اولی ها بیشتر از هرچیز دیگر خودنمایی می کرد، افرادی که لباس های شیک و تمیز پوشیده بوده و برای جشن بزرگسالی و حضور در سرنوشت خود پا در عرصه انتخابات گذاشتند.

کودکان نیز با مادر و پدر خود به شعب اخذ رای آمدند و شور و شوقی وصف ناشدنی داشتند، دوربین ها امروز از نمایش این عظمت، عشق و علاقه ناتوان ماندند.

نورا اصغری، دختر ۶ ساله ای که همراه با مادر خود به شعبه اخذ رای آمده بود با بیان این که هدف از رای دادن کمک به پیشرفت کشور است، گفت: بعد از ظهر، باز هم می خواهم با پدر بزرگم رای بدهم، من رای دادن را دوست دارم، چون ایران را دوست دارم.

صف شناسنامه ها هم روی میزهای عوامل رای گیری تشکیل شد تا شناسنامه ها هم از مردم عقب نباشند.

نماینده مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند نیز در شعبه اخذ رای در حسینیه کیلان رای خود را به صندوق انداخت.

قاسم میرزایی نیکو، درباره این حضور پرشور به خبرنگاران گفت: من هم مانند همه مردم برای ساخت کشورم احساس وظیفه می کنم و می دانم رای من سبب سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.

به عشق رهبرم آمدم

اکبر مولایی، از شهروندان پردیس که برای رای دادن آمده بود به خبرنگار مهر گفت: امروز مانند تمام انتخابات قبلی به عشق رهبرم آمدم تا به جهانیان اعلام کنم دست از ولایت فقیه بر نخواهم داشت.

وی اضافه کرد: امروز هرچه داریم به برکت اسلام، خون شهدا و ولایت فقیه است و امنیت ایران عزیز در تمام جهان مثال زدنی است و من با حضور خود این پازل اقتدار کشور را تکمیل خواهم کرد.

کد خبر 3982747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha