۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۸

امام‌جمعه ایلام:

انتخابات مظهر حضور حماسی و شورانگیز ملت ایران است

انتخابات مظهر حضور حماسی و شورانگیز ملت ایران است

ایلام-امام‌جمعه ایلام گفت: انتخابات مظهر حضور حماسی و شورانگیز ملت ایران در بزرگترین همایش سیاسی، ملی و انقلابی درصحنه‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: انتخابات مظهر حضور حماسی و شورانگیز ملت ایران در بزرگ‌ترین همایش سیاسی، ملی و انقلابی درصحنه‌های انقلاب اسلامی است، شرکت در انتخابات اوج تجلی مردم‌سالاری دینی، اعتماد و بالای مردم به‌نظام جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه ایلام بیان کرد: حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در این انتخابات درزمانی که دشمنان قسم‌خورده با تمام توان در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، تکلیف الهی اسلامی و انقلابی هر فرد ایرانی است، مشارکت و حضور درصحنه و انتخاب اصلح وصیت امام راحل و توصیه مقام معظم رهبری است.

وی بابیان اینکه ولایت‌پذیری، مهم‌ترین شاخص فرد اصلح برای مسؤولیت ریاست جمهوری است، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح انقلابی بودن، انقلابی مانده و انقلابی عمل کردن در دوران صدارت پست ریاست جمهوری است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: ویژگی دیگر رییس‌جمهوری مبارزه مستمر با مفاسد اقتصادی، رانت‌خواری و اصلاح نظام فاسد و بیمار اداری است، رییس‌جمهور باید مدیریت جهادی و روحیه انقلابی از تهدید استکبار و دشمن، دلش خالی نشود و شجاع و نترس باشد.

وی در ادامه به سوم خردادماه سالروز آزادسازی افتخارآمیز خرمشهر قهرمان اشاره کرد و گفت: سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت شجاع ایران اسلامی است، فتح خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سال ۱۳۶۱ پیروزی نهایی ایران و شکست خفت‌بار رژیم صدام را رقم زد.

امام‌جمعه ایلام گفت: این پیروزی همانطوریکه برای امام راحل و امت غرورآفرین و شیرین بود، به‌مراتب برای صدام و رژیم بعث ناگوار و سم مهلک بود، از فرمانده تیپ ۴۸ ارتش عراق سؤال شد که چطور شد در خرمشهر شکست خوردید، او یکی از بسیجیان را نشان داد و گفت این بسیجی از یک بمب خطرناک‌تر است او از هیچ‌چیزی نمی‌ترسد.

وی تصریح کرد: حسین کامل مجید داماد فراری صدام می‌گوید در واپسین روهای فتح خرمشهر، صدام شبانه‌روز گریه می‌کرد و پزشکان مرتب به او داروی مسکن تزریق می‌کردند، او درحالی‌که شراب می‌نوشید می‌گفت به خدا سوگند تمام این فرماندهان ترسو را خواهم کشت و در طی یک نمایش تبلیغاتی از افسران خود تجلیل کرد، اما نتوانست عصبانیت خود را کتمان کند.

وی افزود: اساسی‌ترین مسئله در نظام اسلامی و سیاست راهبردی امام راحل و رهبری مبارزه با حاکمیت زروگویانه و اقتدارطلب دنیاست.

وی تصریح کرد: اصولاً پیام انقلاب اسلامی به‌تمامی مستضعفان جهان، محرومان، آزادی خواهان و ملت‌های دربند نظام‌های ظالم و دیکتاتوری، قیام علیه نظام سلطه و استکبار جهانی و رهایی از سطله ظالمانه آنهاست.

خطیب نماز جمعه ایلام یادآور شد: همانطوریکه فلسفه بعثت، غدیر و عاشورای حسینی، مبارزه با مظاهر کفر، شرک و نفاق بوده است، فلسفه نهضت امام راحل و ملت ایران اسلامی که نسخه‌ای از انقلاب بعثت و قیام خونین عاشوراست، مبارزه با نماد استکبار رژیم آمریکا و صهیونیسم بین‌المللی و حاکمیت‌های نامشروع و فاسد در منطقه و جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: علت توطئه‌های گوناگون آمریکا و رژیم‌های وابسته همانند رژیم کودک کش آل سعود در ۳۹ سال گذشته این است که انقلاب اسلامی نوید رهایی را در دل‌های میلیون‌ها انسان دربند و اسیر روشن کرده و آزادی آن‌ها را تضمین کرده است.

کد خبر 3982832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha