۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۱۷

مهر گزارش می دهد؛

انتخابات از نیمه گذشت/لحظه به لحظه با حماسه آفرینی مردم غرب تهران

انتخابات از نیمه گذشت/لحظه به لحظه با حماسه آفرینی مردم غرب تهران

ملارد- زمان انتخابات از نیمه گذشت اما ذره ای از شور و هیجان انتخابات و حضور مردم در صندوق های اخذ رای کاسته نشده است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- وحید محمدی یکتا: در حالی بیش از ۸ ساعت از حماسه آفرینی مردم غرب تهران می گذرد که همچنان حضور مردم پای صندوق های رای پرشور است.

مردم شهرستان ملارد که یک هزار و ۲۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس و حدود ۲۰ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و این امر را افتخاری برای مردم شهید پرور این شهرستان می دانند باز هم حماسه آفریدند و با گام های استوار در هوای گرم ظهر در صندوق های رای حضور یافته و ندای مقام معظم رهبری لبیک می گویند.

مردم شهرستان شهریار که از ساعات اولیه صبح در برابر شعب اخذ رای انتظار باز شدن شعب را می دادند، همچنان در شعبه های اصلی این شهرستان حضور یافته و رای خود را به صندوق ها می اندازند.

هرچند بسیاری از شهروندان از قطعی مکرر سیستم های الکترونیکی اخذ رای گله مند بودند اما همچنان صبورانه در این شعب انتظار رفع مشکل را کشیدند و ماندند تا رای بدهند.

در برخی از شعب اخذ رای مارلیک ملارد نیز مشاهدات خبرنگار مهر حاکی از تعطیلی شعب به دلیل کمبود نیرو در قسمت آقایان برای مدتی بود که البته مشکل به سرعت حل شد.

در شهر قدس بازی کودکان کنار شعب اخذ رای بسیار دیدنی بود، این کودکان که انتظار رای دادن والدین خود را می کشیدند وقت را غنیمت دانسته به بازی مشغول شدند، کودکی در برابر دستگاه الکترونیک اخذ رای ایستاده بود و توسط کارت الکترونیک رای مادر بزرگ خود در حال رای دادن به جای او بود و اطلاعات کودکانه الکترونیک خود را به رخ مادر بزرگ می کشید.

از فروردین ۵۸ تا به امروز در همه انتخابات ها شرکت کرده ام

پیرزنی که با همسر خود و با عصا به شعبه اخذ رای در شهر قدس وارد می شد، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر این که به چه دلیل درخواست شعبه سیار اخذ رای ندادید، گفت: تا زمانی که بتوانم حرکت کنم دوست دارم به محل اخذ رای بیایم، در خانه نمی مانم تا صندوق بیاورند.

وی ادامه داد: در تمام انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از رای دادن فروردین ۵۸ به جمهوری اسلامی گرفته تا امروز، شرکت کردم و در آینده هم شرکت خواهم کرد.

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

امیر الله حقیقی، فرماندار اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که مشکلی در برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود ندارد اظهار داشت: برگزاری مقتدرانه و منظم انتخابات وظیفه عوامل اجرایی است و ما خود را مکلف به این امر می دانیم، تاکنون انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شور فراوان برگزار شده است.

وی ادامه داد: از مردم عزیز و فهمیم اسلامشهر تقاضا داریم که رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و با توجه به الکترونیکی بودن رای گیری و حجم بالای مردمی که در شعب اخذ رای حضور دارند، هرچه سریع تر برای انداختن رای خود در صندوق ها اقدام کنند.

راه شهدا و جانبازان را با حضور در عرصه های انتخابات ادامه خواهیم داد

محمد علوی، یکی از دانشجویان شهروند رباط کریم، که در شعبه اخذ رای حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: مردم رباط کریم از همان ابتدای انقلاب اسلامی در صحنه ها حضور داشتند و پدر من یکی از همین افراد است که با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل به درجه جانبازی نائل آمده است.

وی با اشاره به اینکه از جمعیت حاضر در شعب اخذ رای شگفت زده نشده است، افزود: ما هم امروز راه پدر را ادامه می دهیم، در طول دوران دفاع مقدس، حضور در جبهه ها وظیفه بود و امروز حضور در صحنه های گوناگون انقلاب مانند انتخابات وظیفه عمومی است.

مردم به عشق رهبری آمدند

امام جمعه شهر گلستان نیز حضور مردم در انتخابات را بسیار پرشور خواند و تاکید کرد: مردم به عشق رهبری آمدند و به دنیا نشان دادند که هرگز از آرمان های امام(ره) و شهدا کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صفایی ادامه داد: مردم گلستان از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ولایتمداری مشهور هستند و در راه انقلابی که به تبعیت از قیام امام حسین جان خود را فدا کردند، امروز هم احساس تکلیف برای حضور حداکثری در انتخابات کرده و با اقتدار و همه با هم به صحنه آمدند.

جهانیان با مشاهده این خیل عظیم جمعیت شگفت زده شده اند

علی مولایی، یکی از افراد حاضر در شعب اخذ رای پردیس در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امیدوارم فرد اصلح انتخاب شود و خستگی از تن این مردم که حضور پرشور در شعب اخذ رای داشته اند در بیاید.

وی با بیان این که مسئولین باید قدر این مردم را بدانند، اظهار کرد: امروز جهانیان با مشاهده این خیل عظیم جمعیت در صندوق های رای شگفت زده خواهد شد.

آری، مردم  غرب استان تهران با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه دیگری خلق کردند و به دنیا نشان دادند پشتیبان نظام و مقام معظم رهبری هستند.

کد خبر 3982924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha