۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۲۳

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان همدان:

۲۱۰ شعبه تمام‌الکترونیکی اخذ رای در استان همدان فعال است

۲۱۰ شعبه تمام‌الکترونیکی اخذ رای در استان همدان فعال است

همدان - مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۲۱۰ شعبه تمام‌الکترونیکی اخذ رای در استان همدان فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صادقی‌پوریانی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون چنین استقبالی از سوی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی شاهد نبودیم، عنوان کرد: تا نیم ساعت پیش هر دقیقه ۱۲۰۰ استعلام پاسخ داده شده که ۲۰۰ استعلام در دقیقه بیشتر نسبت به دوره قبل بوده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۳۷۰ شعبه صندوق رأی برای ریاست جمهوری و یک‌هزار و ۵۹۳ شعبه برای شوراها در استان همدان فعال شده است، افزود: ۲۱۰ شعبه تمام‌الکترونیکی در سطح استان داریم که در این شعب ۶۲۰ صندوق الکترونیکی فعال و ۸۰ صندوق ذخیره وجود دارد.

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه با بروز اختلال از صندوق‌های ذخیره استفاده خواهد شد، عنوان کرد: از صبح تاکنون هیچ یک از صندوق‌ها حتی یک مورد خرابی نداشته است.

صادقی‌پوریانی با اشاره به اینکه فرایند احراز هویت و استعلام سند شناسایی افراد در تمام شعب الکترونیکی انجام می‌شود، عنوان کرد: تجمیع آرا در شعب استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۱۵ دستگاه الکترونیکی در مراکز عمومی قرار گرفت تا با کار آشنایی پیدا کنند، گفت: در تویسرکان تجربه برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیکی را داریم و در تویسرکان انتخابات الکترونیکی با کمترین مشکل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر ۵ صندوق الکترونیکی یک کارشناس وجود دارد، ادامه داد: بیش از ۲۰۰۰ کاربر آموزش دیده و افراد ذخیره نیز در نظر گرفته شده اند.

کد خبر 3983162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha