۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۴۶

تا ساعت ۲۰ روزجمعه؛

۵۸درصد واجدین شرایط در مرکزی رأی دادند/ تفرش بیشترین میزان مشارکت

۵۸درصد واجدین شرایط در مرکزی رأی دادند/ تفرش بیشترین میزان مشارکت

اراک- رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: از ابتدای فرایند رای گیری انتخابات در استان تا ساعت ۲۰ روزجمعه، ۵۸.۲ درصد واجدان شرایط رای در استان مرکزی رای خود را به صندوق انداختند.

شکرالله حسن بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از ۵۸.۲درصد از واجدین شرایط شرکت در انتخابات این استان تا ساعت ۲۰ امروز آرای خود را به صندوق ها انداختند که بیش از ۶۱۴ هزار نفر از جمعیت استان مرکزی را شامل می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: ساعت رسمی اتمام اخذ آرای ریاست جمهوری ۱۸ و پنجمین دوره انتخابات شوراها تا ۱۶ امروز بوده که به دلیل ازدحام جمعیت و صفوف طولانی مردم برای رای دادن براساس اطلاعیه رسمی وزارت کشور، هر دو انتخابات تا ساعت ۲۰ ادامه یافت و سپس برمبنای اطلاعیه بعدی، مجددا تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

حسن بیگی تصریح کرد: در میان شهرستان های استان مرکزی، شهرستان تفرش با ۹۱درصد، تاکنون بیشترین درصد مشارکت واجدین شرایط رای را داشته و پس از آن شهرستان فراهان با ۸۸.۶ درصد در رتبه دوم میزان مشارکت قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان ساخت: یک هزار و ۷۰ شعبه اخذ رای برای ریاست جمهوری و یک هزار و ۴۲۰ شعبه برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.

حسن بیگی تصریح کرد: ۲۵هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی استان مرکزی ۲۹ اردیبهشت ۹۶، دست اندرکار برگزاری انتخاب هستند.

کد خبر 3983214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha