۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳

گزارش خبرنگار مهر از باکو؛

اسماعیل‌پور و یزدانی به نیمه‌نهایی رسیدند

اسماعیل‌پور و یزدانی به نیمه‌نهایی رسیدند

رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از صبح امروز در شهر باکو آذربایجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از صبح امروز با حضور نمایندگان کشورمان آغاز شده است.

بر این اساس نتایج کشتی‌گیران ایران به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول مقابل رجب منیر آکتاس از ترکیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیل پور در این مرحله به مصاف حاجی علی اف قهرمان جهان  و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر سوربون عبدالخائف از تاجیکستان را شکست داد. وی در دور بعد با برنده مبارزه میان عباس از پاکستان و اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان پیکار می‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با شریف شریف اف دارنده مدال طلا و برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان کشتی می گیرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جابر صادق زاده در دور نخست با زمان انور از پاکستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان جمال الدین ماگومداف دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربایجان و الکراد از سوریه مبارزه خواهد کرد.

کد خبر 3983814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha