۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۰۶

نتایج شمارش آرای انتخابات شورا در شازند، توره و شهباز مشخص شد

نتایج شمارش آرای انتخابات شورا در شازند، توره و شهباز مشخص شد

شازند- نتایج شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای شازند، توره و شهباز اعلام شد و اعضای پنجمین دوره شوراها در این شهرها مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری شازند، با پایان شمارش آرای شعب اخذ رای در شهرهای شازند، توره و شهباز، پنج عضو اصلی شورای اسلامی این شهرها مشخص شدند.

براساس این گزارش، مهدی علی بخشی با دو هزار و ۶۵۶ رای، سلمان اکبری با دو هزار و ۴۵۸ رای، قاسم کلیایی با دو هزار و ۱۶۵ رای، بهمن ادریسی پور با دو هزار و ۱۵۱ رای و رمضان نجفی با دو هزار و ۳۷ رای اعضای اصلی شورای شهر پنجم شهر شازند هستند.

همچنین اسماعیل نادی با سه هزار و ۲۰۵ رای، محمدعلی بهرامی با سه هزار و ۱۸۶ رای، مرتضی فتحی با سه هزار و ۱۸۴ رای، محمد امیری با سه هزار و ۱۲۳ رای و علی حسین نظری با دو هزار و ۹۸۶ رای به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای شهر شهباز منتخب شدند.

در شهر توره نیز مهدی نجفی با ۷۴۲ رای، علی اصغر صحرانورد با ۶۸۱ رای، محمود احمدی با ۶۵۴ رای، محسن سهراب نیا با ۶۴۴ رای و اسماعیل ملایری با ۵۸۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

گفتنی است ۸۴هزار و ۷۷نفر که ۹۳ درصد واجدان شرایط رای در شهرستان شازند را شامل می شوند، در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ مشارکت کردند.

کد خبر 3983898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha