۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان:

پنجمین نماینده مردم اصفهان در مجلس بعدازظهر معرفی می شود

پنجمین نماینده مردم اصفهان در مجلس بعدازظهر معرفی می شود

اصفهان - رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه نماینده مردم اصفهان در مجلس بعد از ظهر امروز معرفی می شود، گفت: لیست ۱۳ نفره شورای شهر اصفهان نیز فردا اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا ضیایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان اصفهان دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنحمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شده است، اظهار داشت: در شهرستان اصفهان علاوه بر این دو انتخابات، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در شهرستان اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بر اساس اولویت آرای ریاست جمهوری شمارش و امار به وزارت کشور اعلام شده است، ابراز داشت: پس از شمارش آرای ریاست جمهوری اولویت با نماینده مجلس بوده که فقط تعداد کمی از صندوق ها باقی مانده و تا بعد از ظهر نتیجه آرا اعلام می شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه اولویت آخر شمارش آرا شورای اسلامی شهر و روستا بود، افزود: شمارش آرای این انتخابات نیز در استان اصفهان آغاز شده است و در شهرستان اصفهان چهار ساعت از آغاز شمارش آرای این بخش می گذرد.

وی تصریح کرد: هنوز بسیاری از صندوق ها شمارش نشده اند و با این روند لیست شورای شهر ۱۳ نفر شورای شهر اصفهان صبح یکشنبه اعلام خواهد شد.

کد خبر 3983975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha