۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۳

فرماندار مبارکه:

اعضای شوراهای شهر تمام شهرهای مبارکه معرفی شدند

اعضای شوراهای شهر تمام شهرهای مبارکه معرفی شدند

اصفهان – فرماندار مبارکه گفت: پس از شمارش آرای ماخوذه در دو انتخابات دیروز، در شهرستان مبارکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و منتخب ریاست جمهوری توسط مردم مبارکه معرفی شدند.

علی اصغر ذاکری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مشارکت ۸۰ درصدی مردم شهرستان مبارکه در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ابراز داشت: دراین شهرستان ۱۰۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بوده اند که از این تعداد ۸۱ هزار نفر رای داده اند.

وی با بیان اینکه تعداد رای اولی های شهرستان مبارکه نیز سه هزار و ۱۰۰ نفر بوده است، ابراز داشت: مشارکت رای اولی هایی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده بودند نیز در این انتخابات قابل توجه بود.

فرماندار مبارکه در ادامه به اعلام اسامی اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه اشاره کرد و افزود: بر این اساس  فرشته صالحی ، غلامرضا نصوحی، سجاد خالوزاده مبارکه، محسن رضازاده، هدایت الله عباسیان قهنویه، محمد تقی قاسمیان مبارکه و فریدون کیانی شیخ آبادی به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: حمید فروتن مبارکه و جمال حقیقی نیز به عنوان اعضای علی البدل پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه انتخاب شدند.

فرماندار مبارکه با اشاره به معرفی اعضای شورای اسلامی زیباشهر نیز بیان داشت: پس از شمارش آرا در این حوزه انتخابیه معصومه غضنفرپور خولنجانی، ذبیح اله رحیمی آدرگانی، حسن ابوطالبی آدرگانی، خسرو غضنفرپور آدرگانی و حسین رحیمی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر زیباشهر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: مهدی ابوطالبی و سید اکبر موسویان خولنجانی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر زیباشهر معرفی شدند.

ذاکری با بیان اینکه اسدالله یزدانی، بهرام یزدانی دیزیچه، علی ملکی دیزیچه، مرتضی عطائی نوکابادی و مرتضی نوری لنجانی نوکابادی نیز به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر دیزیچه معرفی شده اند، ابراز داشت: مهدی عطائی و معصومه سلمانیان به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

وی در خصوص معرفی اعضای شورای اسلامی شهر کرکوند نیز تصریح کرد: بهنام بهرامی کرکوندی، عوضعلی ملت کرکوندی، بهروز اسمعیلی کرکوندی، مهدی ترابی سیاه بومی و زهرا بهرامی کرکوندی به عنوان اعضای اصلی و وحید رجبی سیاه بومی و بهرام بهرامی هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار مبارکه با تاکید بر اینکه فرهاد فرزاد، عباس کاظم فرزندی، مسعود بربریان، حجت الله کریمیان طالخونچه و شکراله کارگران به عنوان اعضای اصلی شورای شهر طالخونچه معرفی شدند، افزود: مردم این شهر علی کاظمی طالخونچه و مهدی علی بیگی را نیز به عنوان اعضای علی البدل شهر طالخونچه معرفی کردند.

وی با بیان اینکه شمارش آرا در شهر جدید مجلسی نیز به پایان رسیده است، اضافه کرد: در این انتخابات نیز مهرداد رحمانی، اعظم یلمهء، ایمان ابراهیمیان، علی احمدپور مبارکه و جلیل آبروئی به عنوان اعضای اصلی و حسن فتاحی و علی اصغر فتاحی به عنوان اعضای علی البدل این شهرستان توسط مردم برگزیده شده اند.

کد خبر 3984071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha