۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۰۳

فرماندار باوی مطرح کرد؛

معرفی اعضای شورای شهر ملاثانی و شیبان/ ویس هنوز اعلام نشده

معرفی اعضای شورای شهر ملاثانی و شیبان/ ویس هنوز اعلام نشده

اهواز - فرماندار باوی از اعلام معرفی اعضای شورای شهر ملاثانی و شیبان خبر داد و گفت: نتایج شورای شهر ویس هنوز آماده نشده است.

حیدر کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شهر ملاثانی، احمد حمیدی با دو هزار و ۲۴۴ رأی، علیرضا عامری (سرحان) با یک هزار و ۸۸۴ رأی، ناجی غافلی با یک هزار و ۸۵۵ رأی، خلیل مرداسی با یک هزار و ۸۵۳ رأی و کاظم نیک نام با یک هزار و ۷۱۱ رأی به ترتیب کرسی های اول تا پنجم شورای شهر را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: قادر وثوقی فر با یک هزار و ۶۸۹ رأی، علی منصوری با یک هزار و ۶۴۱ رأی و اسماعیل بچاکیان با یک هزار و ۶۲۶ رأی نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم علی البدل شورای شهر ملاثانی هستند.

فرماندار باوی تصریح کرد: در شهر شیبان نیز مجید سلامات با سه هزار و ۶۰۱ رأی، کامل نیسی با سه هزار و ۵۸۸ رأی، محمد باوی حسن پوری با سه هزار و ۲۱۳ رأی، حمید الوان پورشریف سه هزار و ۱۱۲ رأی و محمد سلامی با سه هزار و ۵۸ رأی به ترتیب کرسی های اول تا پنجم شورای شهر را کسب کردند.

کاظمی ادامه داد: جاسم دلفی با دو هزار و ۳۷۶ رأی و همسرش با دو هزار و ۲۱۷ رأی و در نهایت زینب خنافره با دو هزار و ۱۶۴ رأی به ترتیب سه عضو علی البدل شورای شهر شیبان هستند.

وی در پایان گفت: نتایج شورای شهر ویس هنوز آماده نشده و تا چند ساعت دیگر اعلام می شود.

کد خبر 3984266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha