۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۴۴

رئیس دانشگاه تاکید کرد:

آخرین وضعیت واحد تخریب شده نور دانشگاه علم و صنعت

آخرین وضعیت واحد تخریب شده نور دانشگاه علم و صنعت

رئیس دانشگاه علم و صعنعت گفت: تعهد این دانشگاه برای پذیرش دانشجو در شهرستان نور منوط به تامین امکانات از سوی مسئولان است.

محمدعلی برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسئولان شهرستان نور در گذشته درخواست ایجاد مرکز آموزشی در این شهرستان را از دانشگاه علم و صنعت داشتند که قرار بود با تامین امکانات لازم از سوی مسئولان این مرکز راه اندازی شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه در سال گذشته برخی از نیروهای فرمانداری شهرستان نور اقدام به ورود به مرکز آموزشی دانشگاه علم و صنعت در این شهرستان کردند و برخی تجهیزات و امکانات این مرکز را شکستند بنابراین ادامه فعالیت دانشگاه در این شهرستان تنها منوط به تامین امکانات از سوی فرمانداری است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته قرار بوده است که مسئولان شهرستان نور زمین و هزینه ساخت ساختمان را برای فعالیت دانشگاه در این شهرستان تامین کنند اما به تعهد خود پایبند نبوده و در بهمن ماه گذشته نیز اقدام به ورود و تخریب امکانات دانشگاه کردند.

برخورداری اظهار داشت: ما در قبال دانشجویان متعهد هستیم بنابراین دانشجویان این مرکز به پردیس تهران منتقل شدند و به تدریج فارغ التحصیل می شوند.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد مجددا در شهرستان نور پذیرش دانشجو داشته باشیم باید تعهد مربوط به زمین و بودجه ساخت تامین شود و در غیر این صورت این دانشگاه نیز برنامه ای برای پذیرش دانشجو در این شهرستان نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در بهمن ماه سال گذشته افرادی به ساختمان دانشگاه علم و صنعت در شهرستان نور هجوم بردند و درب و پنجره های این ساختمان را شکستند.

کد خبر 3984514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha