۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰

در آذربایجان غربی؛

شاکیان نتیجه انتخابات به هیئت های اجرایی شکایت کنند

شاکیان نتیجه انتخابات  به هیئت های اجرایی شکایت کنند

ارومیه - دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی گفت: شاکیان نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دو روز پس از اعلام رسمی فرصت اعتراض دارند.

فخرعلی نیکبخت در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شاکیان به نتیجه شاکیان نتیجه انتخابات تا دو روز پس از اعلام نتایج فرصت اعتراض دارند اظهارداشت: شاکیان انتخابات شهر رو روستا می توانند شکایت خود را به هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان و یا استان ارائه دهند.

وی ادامه داد: این فرصت به مدت دو روز پس از اعلام رسمی نتایج است و هیئت اجرایی و نظارت شهرستان ها ۵ روز فرصت دارند به شکایات ها رسیدگی کنند.

نیکبخت گفت: شکایت معترضان باید دارای نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن باشد و در صورتی این اشخاص نسبت به فرد یا گروه خاصی شکایت داشته باشند این اتهام آنها نیز در صورت اثبات قابل پیگیری است.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی افزود: در این دوره انتخابات الکترونیکی در هفت شهرستان این استان شامل خوی، سلماس، بوکان، مهاباد، میاندوآب، نقده و پیرانشهر برگزار شد.

۵۵ هزار نفر در امر برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی مشارکت می کنند.

جمعیت استان بر اساس آخرین آمار سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفر و تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان غربی نیز دو میلیون و ۳۴۲ هزار نفر اعلام شد.

در آذربایجان غربی ۲۳۴ کرسی برای شورای شهر و ۲۰۰۵ کرسی هم برای شورای روستایی وجود دارد.

کد خبر 3984701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha