۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶

با حکم آیت الله علم الهدی؛

رئیس کمیته فرهنگ سازی شورای زکات خراسان رضوی منصوب شد

رئیس کمیته فرهنگ سازی شورای زکات خراسان رضوی منصوب شد

مشهد-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از سوی نماینده ولی فقیه در استان، به عنوان رئیس کمیته تخصصی تبلیغات و فرهنگ سازی شورای زکات استان خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به‌عنوان رئیس کمیته تخصصی تبلیغات و فرهنگ سازی شورای زکات استان منصوب شد.

متن ین حکم به شرح زیر است:

در راستای تحقق منویات عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) و به منظور ایجاد انتظام هر چه بهتر امور اجرایی فریضه عظیم زکات و فرهنگ سازی این واجب الهی و در راستای  اجرای مفاد قانون زکات مصوب ۱۳۹۰/۰۸/۰۸مجلس شورای اسلامی، جنابعالی را با توجه به مسئولیت فعلی و تخصص و تجربیات ارزنده، به عنوان رئیس کمیته تخصصی تبلیغات و فرهنگ سازی شورای زکات استان منصوب می نمایم.

انتظار می رود با اتکا به قدرت لایزال الهی و پیروی از فرامین ائمه معصومین (علیهم السلام) و همچنین با عنایت به ظرفیت های موجود و عزمی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، پس از پیشنهاد اعضای کمیته که به تناسب حیطه تخصصی کاری از بین اعضای شورای زکات و یا به صورت کارشناس خارج از شورا (در صورت نیاز)، به دبیر خانه شورای زکات استان معرفی و تأیید می شوند، نسبت به تشکیل کمیته تخصصی مذکور و برگزاری جلسات کاربردی اقدام و زمینه رشد و بالندگی این واجب الهی را در استان شهید پرور، انقلابی و ولایت مدار خراسان رضوی فراهم نمائید.

امید است تحت توجهات و عنایات امام عصر ( روحی له الفداء) توفیق خدمت گزاری خالصانه نصیب و مرضی درگاه حضرت باری تعالی قرار گردد. انشاءالله

کد خبر 3985547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha