۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۹

نائب رئیس فدراسیون والیبال:

تیم والیبال ایران جزو هفت تیم برتر جهان است

تیم والیبال ایران جزو هفت تیم برتر جهان است

ایلام-نائب رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم والیبال ایران جزو هفت تیم برتر جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ضیایی امروز در مراسم برگزاری نشست مجمع انتخابات هیئت والیبال استان ایلام اظهار داشت: اگر چند سال به عقب برگردیم ورزش ایران چنین جایگاهی نداشت و بالاترین رده ایران ششم آسیا بود اما امروز جایگاه ایران ارتقا یافته و جز هفت تیم برتر جهان است.

وی بیان داشت: جوانان سرمایه های کشور هستند و برای نشاط و افزایش انگیزه آنها باید دست در دست هم دهیم و با همدلی بتوانیم آنها را به جایگاه شایسته شان برسانیم.

ضایی ضمن تقدیر از رئیس قبلی هیئت والیبال ایلام گفت: فدراسیون والیبال آمادگی کامل برای توسعه و پررنگ تر کردن این رشته ورزشی را در استان ایلام داریم و با توجه به ظرفیت و استعدادهای موجود در این استان و تعامل بین دستگاه ها بخصوص آموزش و پرورش می توانیم از امکانات دیگر دستگاه ها نیز برای توسعه ورزش قهرمانی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در زمینه تامین منابع مالی نیز باید خود هیئت ها بصورت خود گردان با یک برنامه ریزی مدون در جذب حامی مالی تلاش کنند.

با برگزاری نشست مجمع انتخابات هیات والیبال استان ایلام امین حمیدپور با کسب اکثریت آرا برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

کد خبر 3986057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha