۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

گوشت مرغ به میزان کافی در استان ذخیره سازی شده است

گوشت مرغ به میزان کافی در استان ذخیره سازی شده است

قزوین- معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور تنظیم بازار مواد غذایی در این ماه گوشت مرغ منجمد به میزان کافی در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی اظهار کرد: مایحتاج مردم استان در ماه رمضان به اندازه کافی تامین و ذخیره سازی شده و مردم نگران تامین کالاهای ضروری خود در ایام ماه مبارک رمضان نباشند.

وی با تاکید بر نظارت جدی بر بازار و قیمت‌ها برای رفاه بیشتر مردم در رمضان، افزود: با اجرای طرح ضیافت درصدد کنترل افزایش قیمت‌ها به واسطه افزایش تقاضا هستیم و با افزایش خود سرانه قیمت‌ها در ماه رمضان به شدت برخورد می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: باید مراقبت کنیم تا کیفیت اقلام مصرفی ماه رمضان به علت افزایش تقاضا کاهش نیابد.

حبیبی اعلام کرد: به منظور کنترل قیمت گوشت مرغ، از اول ماه رمضان در قالب طرح ضیافت، مرغ گرم برای مصرف کننده به صورت خرده فروشی و با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در استان عرضه می‌شود.

وی افزود: قیمت شکر و برنج هم به زودی اعلام می‌شود، ضمن اینکه در قیمت زولبیا و بامیه در استان افزایش محسوسی نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین از فعال بودن کشتارگاه‌های استان برای تامین نیاز بازار در طول ماه رمضان خبر داد.

در ادامه این جلسه جلو خانی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین هم گفت : در حال حاضر ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان ذخیره سازی شده که به قیمت هر کیلو ۵۷۰۰ تومان  عرضه خواهد شد.

به گفته وی توزیع مرغ منجمد توسط تعاونی های  مصرف ادارات و فروشگاههای عرضه مرغ تحت نظارت اداره کل دامیپزشکی  استان عرضه خواهد شد.

کد خبر 3987543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha