۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹

نماینده ولی فقیه در لرستان:

فتح خرمشهر سیلی محکمی به متجاوزان بود/ضعف آمریکا مقابل قدرت ایران

فتح خرمشهر سیلی محکمی به متجاوزان بود/ضعف آمریکا مقابل قدرت ایران

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: فتح خرمشهر سیلی محکمی به متجاوزان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است اظهار داشت: اگر دوران دفاع مقدس در دو دوره تقسیم بندی کنیم، یکی آغاز جنگ و تجاوز رژیم بعثی به ایران تا زمان آزادی خرمشهر و دیگری از آزاد سازی خرمشهر تا پذیرش قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی را شامل می شود.

فتح خرمشهر سیلی محکمی به متجاوزان بود

وی با تاکید بر اینکه سیاست ایران اسلامی در دوره نخست نظامی و در دوره دوم سیاسی، محکومیت متجاوز و پیروزی کامل ایران اسلامی بوده است تصریح کرد: در این راستا فتح خرمشهر اوج افتخار رزمندگان ایران اسلامی بود که شاهد تحقق وعده های الهی و پیروزی مومنان بودیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد پیام فتح خرمشهر را نفوذ ناپذیری و پیروزی جبهه نور و همچنین قدرت الهی عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و امروز نیز همواره در صحنه های مختلف نظام حضور دارند.

آیت الله میرعمادی فتح خرمشهر را سیلی محکمی بر متجاوزان و مستکبران عالم عنوان کرد و گفت: مردم در فتح خرمشهر در عرصه نظامی حماسه آفریدند و امروز نیز در عرصه سیاسی این اقدام را عملی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی به پشتوانه الهی و خداوند متعال موفقیت های بزرگی را همواره کسب کرده اند افزود: حضور مردم در انتخابات همواره پرشور بوده به طوری که در انتخابات ها شاهد حضور ۱۰ میلیونی تا ۴۰ میلیون نفری امروز بوده ایم و این امر یک حماسه بی نظیر محسوب می شود.

ضعف آمریکا در برابر قدرت ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این حضور مردم برای دنیا پیام دارد و آن این بوده که مردم ایران اسلامی پای انقلاب و رهبری هستند ادامه داد: مهم ترین درس فتح خرمشهر مقاومت، ایثار، پایداری و شجاعت بود.

آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز عربستان سعودی باید بدانند که آزموده را آزمودن خطا است چرا که شما در سال ۵۹ از صدام حمایت کردید و  قراردادهای تسلیحاتی با آمریکا بستید اما نتیجه آن چیزی جز رسوایی برای شما نبود ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که توطئه ها و ترفندها در برابر اراده ملت ایران ناچیز است و بسیجیان و نظامیان ما از هر زمان دیگری آماده تر هستند.

وی با اشاره به اینکه بعد از خوش رقصی های آمریکا برای بلعیدن دلارهای عربستان، خطاب به عربستان می گوید که خودتان باید دشمنان خود را دفع کنید افزود: این حرف آمریکا پیام دارد و آن اینکه آمریکا در برابر قدرت ایران اسلامی ضعف و زبونی کرده است.

حاکمال آل سعود به خود بیایند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد پیام دیگر آمریکا در این رابطه این بود که آنها جرات حمایت از متجاوزان را ندارد و تنها به دنبال سود و تجارت سلاح است گفت: آنچه که در عرصه نظامی و سیاسی تعیین کننده است قدرت و اقتدار ملی است و کشوری که بیش از ۴۰ میلیون نفر در انتخابات آن حضور داشته به این معنی بوده که این کشور ۴۰ میلیون نفر نیروی مسلح برای دفاع از انقلاب دارد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر نشان داد که ایمان به خدای متعال، اتحاد و وحدت موجب پیروزی می شود تصریح کرد: حاکمال آل سعود به خود بیایند و عملیات مرصاد و عملیات های دیگر و فتح خرمشهر و ... را مرور کنند.

وی تاکید کرد: فتح خرمشهر مایه افتخار و درس بزرگی برای همیشه تاریخ ایران اسلامی بود.

کد خبر 3987674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha